esa Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 asefffffffffsefsefsefsf Du må skrive inn en emnetittel som består av minimum tre ord. Du må skrive inn en emnetittel som består av minimum tre ord. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. Lenke til kommentar
esa Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. 6538801[/snapback] hehe, ok... bare tester noen ting lol Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Du testet ein feilmelding såg eg, tenkte eg skulle teste ein eg og, var på ingen måte retta mot deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg