Fattigutten Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Har en hardisk på 41 GB fra før. Ønkser meg en til. Ikke noe dyre greier, 500-600. Har også et Asus A7V133-C. Støtter dette Hk'et flere hardisker. Er litt n00b med hardware, men det kommer...hehe :smile: Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Harddisk til 500 trenger jeg også. Finns de? ihandel.no har noen Seagate-disker til 295, men de er langt under 10GB. Finns disker på over 15 GB for 500? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...=9&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Spander en tusenlapp på noe som er litt raskere: F.eks: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...&s=mx24&p=13807 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=pl [ Denne Melding var redigert av: Paddington på 2002-10-18 14:48 ] Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 14:30, skrev Fattigutten:Hei!Har en hardisk på 41 GB fra før. Ønkser meg en til. Ikke noe dyre greier, 500-600.Har også et Asus A7V133-C. Støtter dette Hk'et flere hardisker. Er litt n00b med hardware, men det kommer...hehe :smile: Legg til 75,- så får du en 40GB IBM på psdata :smile: Har 2 IBM disker selv,en på 80 og en på 60GB Har ikke ryki enda..er over 1år gamle. Så du kan trygt kjøpe en 40GB IBM Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Og ja.. Hovedkortet ditt støtter mer enn 1disk :smile: Lenke til kommentar
durabit Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Legg til 75,- så får du en 40GB IBM på psdata :smile:Har 2 IBM disker selv,en på 80 og en på 60GBHar ikke ryki enda..er over 1år gamle.Så du kan trygt kjøpe en 40GB IBM Noen andre som stusser her? Det er ikke holdbar argumentasjon å si at IBM er fine greier bare pga. at du har hatt to disker i ett år uten problemer. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 IBM disker er "kjent" for å ryke uten forvarsel... kjøp deg 120 gb western digital caviar så har du no å boltre deg på. de er verdt det Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ang. IBM disker.. Har selv en IBM disk på 40GB.. Var veldig fornøyd med den, helt til den plutselig sluttet å fungere.. Sendte den tilbake til Databutikken.com, som sendte den videre til IBM... Fikk ny disk av IBM uten at de gadd å se noe videre på min.. Som svar fikk jeg av de at det er en del feil på denne disk-typen.. De beklager dette på det sterkeste :wink: Altså prøv å hold deg vekk fra IBM.. Western Digital er å anbefalle... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: durabit skrev (2002-10-18 15:41): Quote: Legg til 75,- så får du en 40GB IBM på psdata :smile: Har 2 IBM disker selv,en på 80 og en på 60GB Har ikke ryki enda..er over 1år gamle. Så du kan trygt kjøpe en 40GB IBM Noen andre som stusser her? Det er ikke holdbar argumentasjon å si at IBM er fine greier bare pga. at du har hatt to disker i ett år uten problemer. Nei stusser ikke over det. Har selv 4 ibm 45gb disker som er 21 månder nå og en wd 100 som er 8 månder, Har hatt problemer med wd disker, Men eg kjøper dem selv om eg har hatt trøbbel med wd. Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Men eg kjøper dem selv om eg har hatt trøbbel med wd. Du Æ'kke til å tru, Kjetil Lura. Skal du begynne å skrike om dårlig kvalitet på WD nå! Jeg får si som Lundteigen, - Eg trur det ikje sjøl om eg ser det! Vel vel, eg trur du klager over WD, men ikke like mye på grunnlaget, den er for drøy du, å lage dine egne historier om WD i ditt grenseløse forsvar av IBM's harddisker - dikter du eller? - Folk må jo forstå at de ikke kan høre på deg angående IBM disker, - og nå heller ikke om WD. Eller? Jeg sier bare, - ikke kjøp IBM! :razz: Jeg trur de er dårlige, - eller hvertfall at de har solgt masse dårlige harddisker tidligere. [ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-10-18 18:40 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 enry skrev (2002-10-18 18:27): Du Æ'kke til å tru, Kjetil Lura. Skal du begynne å skrike om dårlig kvalitet på WD nå! Jeg får si som Lundteigen, - Eg trur det ikje sjøl om eg ser det! Vel, - vel, eg trur du klarer over WD, men ikke like mye på grunnlaget, den er for drøy du, å lage dine egne historier om WD i ditt grenseløse forsvar av IBM - dikter du eller? - Folk må jo forstå at de ikke kan høre på deg angående IBM disker, - og nå heller ikke om WD. Eller? Jeg sier bare, - ikke kjøp IBM! :razz: Jeg trur de er dårlige, - eller hvertfall at de har solgt masse dårlige harddisker tidligere. Hvor mangen disker har du brukt av de forskjellige produsentene enry, Og drit i hva andre sier om de forskjellige diskene men din egen erfaring på din pc som du bruker hjemme. Eg snakker om det som eg har brukt på min egen pc, Eg bryr meg ikke om hva naboene eller arbeidskammerater sier om de forskjellige diskene. Min egen erfaring er at eg har ikke hatt noen problemer med ibm diskene mine og eg har ikke hatt ibm før eg kjøpte de 4 eg har nå. Men eg har og brukt WD og Maxtor. Om ikke eg husker feil så hjalp ibm wd med sine disker for en stund siden. De sammarbeidet en periode, Så wd kan takke ibm for at diskene dem er blitt bedre. Og enry kan du ikke være litt mere seriøse en du er nå, Ikke vær så ensporet når du krittiserer noe. Om du har dårlig erfaring med ibm javel så si det da, Men ikke grei alle modellene til ibm under en kamm. Men eg er ikke noe ibm, Wd, eller maxtor fan om det er det du tror. Eg leser en del informasjon og litt erfaring har og mye å si, Ikke hva ungdomen sier om de enkelte disk merkene. Det skal bli artig å følge med hva som skjer med wd nå, For de selger mangen disker nå på grunn av sånne rykter som du farer med. Når feil diskene begynner å komme inn da kan vi diskutere om wd ikke har noen feil. Ingen er feil frie. [ endret av Kjetil Lura den 2002-10-18 19:30 ] Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 46 gb til 643kr på: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...=5&GrpID=1&s=pl Er demovarer dog, men er helt nye. Selges billig grunnet gammel modell. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 18:27, skrev enry: Quote: Men eg kjøper dem selv om eg har hatt trøbbel med wd. Quote: Du Æ'kke til å tru, Kjetil Lura.Skal du begynne å skrike om dårlig kvalitet på WD nå! Jeg får si som Lundteigen, - Eg trur det ikje sjøl om eg ser det! Vel vel, eg trur du klager over WD, men ikke like mye på grunnlaget, den er for drøy du, å lage dine egne historier om WD i ditt grenseløse forsvar av IBM's harddisker - dikter du eller?- Folk må jo forstå at de ikke kan høre på deg angående IBM disker, - og nå heller ikke om WD. Eller?Jeg sier bare, - ikke kjøp IBM! :razz: Jeg trur de er dårlige, - eller hvertfall at de har solgt masse dårlige harddisker tidligere.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-10-18 18:40 ]</font> WD var sannsynligvis det verste du kunne kjøpe for noen år tilbake. IBM har derimot vært meget bra helt frem til de prompa på leggen med sin 75GXP serie, som også fikk masse juling. 60GXP serien var mye bedre, og 120GXP serien er en av de beste diskseriene IBM noensinne har produsert. (For ikke å si som noensinne er produsert.) Om 180GXP vil klare å overbevise tvilerne vil fremtiden vise...... -KJ Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hehehe vi får se men å prompe på leggen skal forsøkes å hemmeligholdes, - for ingen vil innrømme det. Så vi får se om de kan holde på dritten i eget hus heretter ... :razz: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 hehe..ville bare frem til at han kunne få en 40GB til rundt 600,- Jeg har både WD og IBM,de holder da enda :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Sjekk https://prisguiden.no/vis_kategori....tegori=harddisk Der finner du hele prislista. HK ditt støtter flere harddisker (som alle andre hovedkort det siste tiåret) Bare vær obs på at det er kun plass til 4 stk IDE-enheter. (Dvs. til sammen 4 stk av harddisker + CD-rom + CD-Brenner + DVD-rom) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 kjøp wd 8mb cache 120Gb Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 18:30, skrev venomzorg:kjøp wd 8mb cache 120Gb Jeg kjøper gjerne en av deg i nevnte prisområde >:-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: venomzorg skrev (2002-10-21 18:30):kjøp wd 8mb cache 120Gb Betaler 10k om du kan skaffe en til meg. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå