Centuss Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hallo I dag har jeg tatt en liten ryddings i kabinettet mitt fordi jeg har tenkt å sette inn et par lys så det skal se litt mer fancy ut Så ble jeg veldig i tvil hva jeg skal kjøpe.. Skal jeg ha en så kalt "katode" med switch og inverter...Eller skal jeg ha et stk LED? Hva er best mellom LED og katode? Hva er forskjellen på disse to? Hva står LED får? Hva betyr fremmedordet "katode"? Hvis jeg kjøper et LED...Må jeg kjøpe kabler innverter osv eller holder med å bare kjøpe en såkalt LED? Håper jeg fikk med alle spørsmålene mine...Hadde også vært fint om dere hadde noe mer info angående dette temaet...Jeg er ikke mester i dette Hvis jeg trenger noe mer enn bare LED...Hva ville det vært? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 LED står for Light Edmiting Diode, Katode vet jeg ikke. Men katode hete rvel egentlig CCFL som jeg ikke er sikker på hva det står for. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Ok...Hva bør jeg velge? Trenger jeg noe mer enn å kjøpe et LED? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 LEDs trenger du bla. loddebolt, noen kontakter, motstander, litt ledning pluss at du må kunne litt om elektronikk og ha kunskaper om hvordan du skal regne ut motstanden. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Hørtes rimelig håpløst ut...Må jeg kjøpe noe mer enn dette hvis jeg skal ha katoder?:http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2874 og http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2873 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 sjekk ut microplex.no. Masse forlaringer og heile pakka Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har ikke en 4 pins kontakt!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg har aldri hørt om en PSU uten 4pins molex kontakt. Endret 23. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Som klikka bezerk sier så tviler jeg på at du ikke har dette. Er de samme som står i dvd spillere (ved mindre du bruker sata) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Ok...Men hvis du ser på bildene www.microplex.com viser...Ser du at det ikke er noen kontakt som er lik den som står i DVD ROMet... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCBK Se på bildene ^^ Endret 23. juli 2006 av Emilthakid Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 du skal koble de to katodene i den ivertern og så kobler du fra inverteren til en vanlig strøm kabel som du bruker på DVD rom osv! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Joda...Men hvis du ser på bildene i linken er det ikke noen sånn kontakt... Men er dere sikre på at det er en slik kontakt med?(Som en strømkabel til DVD ROM) Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) ja det følger med strømkabler og det du trenger i Inverter Pakken.. Endret 23. juli 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 OK :!: Da stoler jeg 110% informatsjonen du gir meg. Hvis ikke...Execution..Hehe neida Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 hehe, neida alt du trenger følger med, i inverter pakken får du 2 brytere til lysene, strøm kabler som skal kobles fra inverter til en vanlig strømkabel i maskinen din og så får du selvfølgelig lysene vis du bestiller dem å der er det kun et lysrør med en hvit kontakt som du skal koble til inverter, en inverter har plass til 2 katoder! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Ok...Den er grei... Nå som jeg har åpnet denne tråden...Kan jeg like gjerne stille et spørsmål til... Åssen får man lagt til personlig bilde? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kontrollpanel -> Rediger avatarinnstillinger -> og du laster opp, men ikke noe som er større enn 80x80 i størrelse! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 kk...Hva er forskjellen på en molex kontakt og en 4 pins kontakt?Er ikke det det samme a`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå