Kurume Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ser at komplett har weekendtilbud på Toshiba Satellite M70. LINK Er det noen som har noen erfaring med denne maskinen? Lurer på om dette er et godt tilbud. Maskinen skal bli brukt for det meste til web-surfing og word-arbeid. Så batterikapasiteten er litt viktig. Har sett at andre bærbare bare har en times batterikapastitet, men denne har jo 4,5t. Eller er det andre alternativer som er bedre i samme prisklasse (ca 6000)?. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg kjøpte en M50-236 fra Elkjøp.no nå nylig, du kan lese om mine erfaringer med maskinen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=601950&hl= M70 er jo "storebror" til M50, men jeg kan med sikkert si at Toshiba er kvalitetsmaskiner. Du får tross alt dobbelt så lang garanti i forhold til det som de fleste andre produsentene kan tilby, pluss mye maskin for pengene. Ville dog spyttet i en 512 mb brikke ekstra på den maskinen du kikker på. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Da er maskinen bestilt. Fant ingen bedre tilbud en det komplett har i sitt weekendtilbud. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fortell gjerne om dine erfaringer her, da jeg titter litt på samme maskinen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå