Fattigutten Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvordan ser du om du har revidert utgave eller ikke? Har set at mitt hovedkort støtter ikke høyere klokkefrekvens enn 1.3 ghz. men den reviderte utgaven.. (1.05 eller no. er ikke sikker) støttet opp til 2.2200 XP. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Fattigutten Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvordan ser du om du har revidert utgave eller ikke? Har set at mitt hovedkort ikke støtter høyere klokkefrekvens enn 1.3 ghz. men den reviderte utgaven.. (1.05 eller no. er ikke sikker) støttet opp til 2-2200 XP. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Revisjonsnr. står mellom de to siste PCI-sporene på hovedkortet ditt. Står sikkert A7V133 med store bokstaver der, og så rev. 1.xx med liten skrift. Gjør det på mitt i hvert fall. Har du rev. 1.05. så er du heldig da du kan bruke opptil XP 2200+. (kanskje også høyere med en ny BIOS som forhåpentligvis kommer snart...) Viktig med punktum bak 5-tallet, rev. 1.05 (uten punktum) støtter ikke XP2200+ offisielt. Men hos mange funker det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå