maetttis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 har windows2000, startet opp fra cd og prøvd åda? reparere, men står at det ikke kan repareres at disk c er skadet eller noe... det jeg lurer på da, er hvis jeg nå skal installere windows på nytt, vil det på disk d bli slettet er to disker på samme harddisk c: d: windoewsen ligger på c: hvis det er noen som har noen tips til annen løsning på problemet, så er det bare å komme med tips:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei! Har du forsøkt å starte opp i sikkermodus? Om du velger å formatére C: og legge inn Windows på nytt på denne, så skal ikke D: røres. Har du noe viktig på C:? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
maetttis Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 ja, prøvd med sikkerhetsmodus... fleste gangene jeg prøver å starte så kommer den blå skjermen, men innimellom så kommer jeg så langt som at den logger på, men der stopper det... hvis jeg innstallerer 2000 på nytt da, hvordan gjør jeg det slik at jeg ikke sletter d:? eller unngår den det automatisk og installerer på C:? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Med valig Windows-cd skal du få velge alt du vil gjøre med partisjonene. Du velger selv hvor du vil legge inn Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå