ATI9550 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Heisann Har hatt halsbetennelse i snart 2 aar og vurderer naa aa operere bort mandlene. Lurer paa om noen har litt informasjon angaaende dette. Hvordan foregaar operasjonen...Noen ulemper ved aa operere bort mandlene? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det kan vell hende at du får en litt annerledes stemme? ikke sikker jeg da men.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Vel, du orker i hvert fall ikke å spise noe annet enn is i 2 uker etterpå =D Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det kan vell hende at du får en litt annerledes stemme? ikke sikker jeg da men.. 6538227[/snapback] Stemmen blir helt rar i en to ukers tid etterpå. Veldig gøy for andre å høre på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Når du operer er du i ubevissthet, de stikker ting ned i halsen din for å operere mandlene vekk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Heisann Har hatt halsbetennelse i snart 2 aar og vurderer naa aa operere bort mandlene. Lurer paa om noen har litt informasjon angaaende dette. Hvordan foregaar operasjonen...Noen ulemper ved aa operere bort mandlene? Takker for alle svar! 6538086[/snapback] Håper du ikkje har hatt det samanhengande i 2 år? Eg har vært utslått i 2 veker til no i år grunna halsbetennelse, håper det er tilfeldig, vil ha mandlane mine eg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har da ikke bruk for mandler? Få dem vekk... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass! 6539952[/snapback] Var det der seriløst? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vel, du orker i hvert fall ikke å spise noe annet enn is i 2 uker etterpå =D 6538234[/snapback] Is og kjøttboller kokt i buljong spiser man bare i starten.. pluss at man sikler blod i en god stund. Ser nasty ut, men blir bedre etterpå.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg tokk mandlene når jeg var liten, fordi det var betennelse i dem... (Jeg snorket visst når veldig og spiste ekstremt tregt før jeg fjernet dem) Husker ikke så mye bortsett fra at jeg spydde mye og fikk en lekebil Men og fjerne mandlene hvis det ikke er noe galt med dem, er det vits? Jeg hadde ikke giddi ihvertfall. Står litt om det her: http://www.helsenett.no/index.php?option=c...9§ionid=123 Endret 23. juli 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass! 6539952[/snapback] Var det der seriløst? 6540152[/snapback] Jaja, tenk så kult å ha mandlene din epå ett glass på bokhylla. Men de sier nei uansett da, en kompis spurte om å få de. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg har fjernet mandlene to ganger! Hadde halsbetennelse veldig ofte, så jeg fjernet mandlene, og halsbetennelsen har holdt seg unna meg i snart ti år! Tror det er veldig sjeldent at man får noen varige plager etter operasjonen, bortsett fra veldig ekkel hals de første dagene: Endret 31. august 2006 av kokos Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var 12 år når jeg tok de å er 14 nå! Jeg begynte å blø noe skikkelig fra halsen 1 dag etter, men det var veldig sjeldent dette skjedde! dette skjedde da selfølgelig meg, skjønte ikke hva du kunne være vøttø, svelget å svelget, tok litt cola, men så plutselig kjente jeg blod smaken å da var det rett nede på legevakta, men det var ikke så farlig! Lenke til kommentar
kokos Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var 12 år når jeg tok de å er 14 nå! Jeg begynte å blø noe skikkelig fra halsen 1 dag etter, men det var veldig sjeldent dette skjedde! dette skjedde da selfølgelig meg, skjønte ikke hva du kunne være vøttø, svelget å svelget, tok litt cola, men så plutselig kjente jeg blod smaken å da var det rett nede på legevakta, men det var ikke så farlig! 6777621[/snapback] Husker da jeg tok mandlene så sa de på sykehuset at man kunne få en lett blødning i munnen de første dagene. Jeg derimot blødde ekstremt under operasjonen, så de måtte avslutte halvveis Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var 12 år når jeg tok de å er 14 nå! Jeg begynte å blø noe skikkelig fra halsen 1 dag etter, men det var veldig sjeldent dette skjedde! dette skjedde da selfølgelig meg, skjønte ikke hva du kunne være vøttø, svelget å svelget, tok litt cola, men så plutselig kjente jeg blod smaken å da var det rett nede på legevakta, men det var ikke så farlig! 6777621[/snapback] Husker da jeg tok mandlene så sa de på sykehuset at man kunne få en lett blødning i munnen de første dagene. Jeg derimot blødde ekstremt under operasjonen, så de måtte avslutte halvveis 6777643[/snapback] Kjipe greier! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det blør litt etterpå, jeg fjernet mine da jeg var syv år. Men det går bra etterpå... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass! 6539952[/snapback] Var det der seriløst? 6540152[/snapback] Jeg fikk dem på glass. Den ene skjærte jeg opp. og den andre har jeg i skuffa Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass! 6539952[/snapback] Var det der seriløst? 6540152[/snapback] Jeg fikk dem på glass. Den ene skjærte jeg opp. og den andre har jeg i skuffa 6784974[/snapback] Bilde? PM meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå