twarr Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Går det ann å bruke Silent Twin på en Athlon XP 2400+ ? Noen som hvet? mvh Twarr Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har den på xp 2000. Funker fint på den.. Men tviler på at den funker like bra på 2400+.. ;( Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 trodde amd ble kjøligere fra og med 2200+? bør funke. Send mail til Mplex, du får svar på dagen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tror det går fint men du kan vel sende en mail til Microplex og spørre. Da får du garantert rett svar. Ser i en annen post at du skal ha MSI KT4-kort. Sjekk at du får plass til kjøleren! Tatt fra Microplex: Quote: Enkelte MSI-hovedkort kan få problemer med denne kjøleren pga. kondensatorer som ligger for tett på CPU-sokkelen og dermed sperrer for viftene. Sjekk derfor dimensjonene på kjøleren innen du bestiller dersom du er i tvil om at den vil passe til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
albe Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 14:28, skrev RiZLa:Har den på xp 2000.Funker fint på den..Men tviler på at den funker like bra på 2400+.. ;( Husk at 2400+ er en thoroughbred, mindre kjerne og langt mindre varmeutvikling enn 2000+. Det skulle ikke forundre meg om det går. For å ta en annen sammenligning, så har jeg en pc med Athlon1,2 GHz (thunderbird), og en annen med MP2200+ (thoroughbred). Begge gir ut ca 60-70W varme, og begge kjører på ca 44 grader. Ergo kan jeg kjøre samme kjøleren på 2200+ (1,8GHz)som jeg har på 1,2GHz-en. Spør Microplex du. Albe. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Ok.. Er den veldig stillegående eller? Visst ikke det går, hvilken (STILLE!!!) kjøler anbefaler dere meg da? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Leste en test av denne vifta og der sto det at den skulle fungere tilfredstillende opp til xp 2800! Fant ikke igjen linken så jeg tar forbehold om at det kan være feil.... Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Denne vifta funker bra på AMD Athlon XP 2400+. Jeg har tenkt på å kjøpe det samme jeg og å jeg var litt usikker. Jeg sendte mail til Microplex og spurte om den var bra nok å jeg fikk svar tilbake om at den funker bra.. Kjøp den du. Men se på Epox hovedkort i stedet for MSI.. Da er du sikker på at du får plass til vifta da MSI kort kan ha kondensatorer som står i veien for vifta.. Epox er j***i bra... Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå