twarr Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Jeg lurer på hvor mange IDE enheter det går ann å koble til på MSI KT4 ULTRA-BFISR ? Visst du ser HER , så ser du at det står maks 4 ide, mens du ser 3 utganger = 6 IDE enheter... Noen som hvet? mvh Twarr Lenke til kommentar
igorsanches Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Kan ikke si jeg vet noe, men Via brikka støtter 2*2 ide. I tillegg så har den jo 2 serial ata med en ide plug, så føler meg ganske sikker på at den støtter 6 vanlige ide. Har bestilt det, så jeg håper absolutt det stemmer :smile: Hvis ikke blir dagene talte for mine 75gxp disker som ikke funker så bra uansett.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tror ikke kortet støtter mere enn 4 IDE-enheter. Er nok en Serial ATA kontroller som er festet nede til høyre tror jeg. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 har ikke prøvd 3 uttaket enda, menneh ikke kjøp dette kortet hvis dere har tenkt å bruke det sammen med R9700!! kanskje det blir bedre om noen bios updates Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 du kan iallefall koble til 5 ide enheter(det har jeg).. du må bare installere raid drivere.. du kan sette en harddisk på IDE3.. evt to harddisker!!! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Ja, jeg skal bruke Radeon 9700 Pro med det hk'et... Hva er det som ikke funker med det da? Kommer det Serial ATA cd-brennere og dvd rommet før jul? Jeg har nemlig Pioneer dvd rom, og plextor cd brenner, og 2 wd hdd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå