BendItLikeBender Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Når eg skal se en film elns, så får eg høg cpu bruk. Eg bruka VLC og har prøvd di fleste avspillings program. VLC tar rundt 50 cpu når eg ser film. Hadde ikkje dette før. Eg har skjekka får virus og slikt. Ka kan vere problemet og kordan kan eg fikse det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei! Kan du liste opp maskinvaren til pcen? Har du forsøkt nye skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan også være chipset drivere som mangler eller er skadet. Last ned nye hovedkort drivere fra AMD/Intel alt etter hvilket du trenger. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan hende du har en codec som tar mye ressurser og trenger en oppdatering. Bruker selv bare K-Lite Mega Codec Pack på mine maskiner hjemme og det dekker det meste av hva du trenger for og se media filer. Finner den her. Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Kan hende du har en codec som tar mye ressurser og trenger en oppdatering. Bruker selv bare K-Lite Mega Codec Pack på mine maskiner hjemme og det dekker det meste av hva du trenger for og se media filer. Finner den her. 6539767[/snapback] Det bruker eg og så Endret 23. juli 2006 av BendItLikeBender Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Kan du liste opp maskinvaren til pcen? Har du forsøkt nye skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. 6539689[/snapback] Amd Athlon 64 3400+ 2.21 ghz 1 gb ram Nvidia Geforce 7900 gtx MSI K8N neo3 Gold Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå