jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei Kan noe forklare meg hvordan jeg kan bruke tv som skjerm når jeg spiller på pcen? Jeg har null peiling Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Du kan enten bruke klonefunksjonen så TV'en viser det samme som monitoren, eller du kan skifte TV'en til å være primærskjermen der spelet blir vist på. Lenke til kommentar
jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Du kan enten bruke klonefunksjonen så TV'en viser det samme som monitoren, eller du kan skifte TV'en til å være primærskjermen der spelet blir vist på. 6537596[/snapback] Hvordan vet jeg hvor det blir vist? Som sagt så kan jeg svært lite... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kva skjermkort har du? Ved å gå inn i skjerminnstillingane kan du endre kva skjerm som skal være primær og sekunder, sjekk biletet under. Lenke til kommentar
jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Kva skjermkort har du? Ved å gå inn i skjerminnstillingane kan du endre kva skjerm som skal være primær og sekunder, sjekk biletet under. 6537625[/snapback] Ja nå har eg fått det til, men nå er det lyden som ikke fungerer... Vet ikke hvilket skjermkort, hvis du trenger å vite det, hvordan finner jeg det ut? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Vel, har du fått det til så er det jo greit, men lyden? Skal du ha lyd på TVen eller PC-høgtalarane? Lenke til kommentar
jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Vel, har du fått det til så er det jo greit, men lyden? Skal du ha lyd på TVen eller PC-høgtalarane? 6537687[/snapback] På tv. har ikkje høgtalare på pc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Prøv å hald deg til ein tråd, blir litt rotete med så mange om samme emnet. Angåande lyden: Du må kople TV'en til lydkortet på PCen. Kva kabel du må ha er avhengig av kva TV og lydkort du har. Kan tenke meg ein sånn kabel som dette vil fungere: Lenke til kommentar
jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Prøv å hald deg til ein tråd, blir litt rotete med så mange om samme emnet. Angåande lyden: Du må kople TV'en til lydkortet på PCen. Kva kabel du må ha er avhengig av kva TV og lydkort du har. Kan tenke meg ein sånn kabel som dette vil fungere: 6537711[/snapback] Eg har ein panasonic viera 42" Lydkort er jeg ikke sikker men kan det være radeon 9550? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er skjermkortet, du har enten eit integrert lydkort eller eit PCI-kort vil eg tru. Kva du har betyr for så vidt liten rolle, du må uansett ha kabel og kople saman PC og TV. Lenke til kommentar
jennytt4 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Det er skjermkortet, du har enten eit integrert lydkort eller eit PCI-kort vil eg tru. Kva du har betyr for så vidt liten rolle, du må uansett ha kabel og kople saman PC og TV. 6537904[/snapback] ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå