Strongbad Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Problemet er følgende melding når jeg kobler til dette splitter nye kameraet; http://img234.imageshack.us/img234/4383/ts...lmeldingoa4.jpg Følgende har jeg prøvd: -Sjekket Usbportene mine at de funker, ja det gjør de. -Installert programvare fra cd'en, og lastet ned nyeste driver fra creative.cum -Restartet maskinen selvfølgelig -Avinstallert og reinstallert driver samt programvare. -Oppdatert Windows Xp Ingenting funker.. Forslag? Er det noe hardware feil i kameraet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei! Har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Sp2 er installert.. Jeg har fått nytt webcam tilsendt, samme problemet nå.. Så må nok oppdatere driver til hovedkortet/bios.. hmmmmzzzzzzz Enkel måte å finne ut hva slags hovedkort jeg har? Sitter å diller på en ferdigbygd laptop som bare har formål som jobbepc.. Så var aldri opptatt av specsa da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ta ned CPU-Z. Den gir deg nok informasjon om hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ta ned CPU-Z. Den gir deg nok informasjon om hvilket hovedkort du har. 6731007[/snapback] Jeg jeg har gjort det, har oppdatert alt nå. Windows, bios, driver alt.. absolutt alt! Funker fremdeles ikke. Har surfet masse på nettet, og på creative sine egne forum.. Er ca. 100000 som har samme problemet. Og ingen løsning, virker jo latterlig å utgi et kamera som bare funker på et fåtall maskiner.. Funker ihvertfall ikke på noen HP maskiner, og det er jo litt spesielt! Noe tips? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 En litt merkelig ting du kan prøve før du gir opp - koble til USB kabelen gjennom en USB hub. Hvis du ikke har en USB hub tilgjengelig, ikke stress da det er en ganske søkt idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå