Gå til innhold

Albumguide: Alice Cooper

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Å nirvana ...tusen takk! snørr og tårer blandet seg med skjegg, briller, løstenner oppi tastaturet når jeg leste. Det blir en forjævlig opprydding ... :( som kona må gjøre :innocent:

Med ståpels på ryggen leste jeg gjennom beskrivelsen av låter, og da kom de tilbake i all sin prakt, det var virkelig Glory Days!

Har du et bilde av innercoveret?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Takk! :) Jeg skal få ned litt mer om hva de enkelte låtene inneholder, men har ikke skiva for hånd her nå. Blir mye enklere å skrive når musikken står på i bakgrunnen. Da skal jeg fikse coverscan av innsiden også ;)

6537389[/snapback]

takkar, bildet på innsiden er tøfftøfftøff!

Gleder meg til resten, ihvertfall frem til og med "nightmare" :blush:

Etter den så "vokste" jeg og Alice fra hverandre ... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takk for åndelig oppfriskning. Jeg husker ikke Killer så godt, satt for godt fast i Love it to death. Forslag, i tillegg til anbefalte "høydepunkt" fra skivene, ville det vært ønskelig med små samples. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Samples skal bli! Det er jo ting her som folk bare _må_ høre...

6540913[/snapback]

Supert! Hjelper på hukommelsen :blush:

Lenke til kommentar

Har nå lagt til en sang fra hvert album. Det ble litt av en nøtt hva jeg skulle ta med i samples, siden det er så mange bra partier. I stedet for å lage filer med alle godbitene, fant jeg ut at det er bedre å legge ut en låt fra hver skive, for å gi et bedre bilde av hva platene rommer. Låtene bør gi mersmak håper jeg... :)

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Høydepunkt: I'm Eighteen, Black Juju, Hallowed Be My Name, Second Coming og Ballad Of Dwight Fry

Det jeg mente var en liten sample ifm. se qouten, jeg er litt storforlangende ... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Liker ikke samples. Det tar musikken ut av sin helhet. Folket får en sang fra hver skive, og ønsker de å høre flere så er det ikke vanskelig å få tak i resten. ;)

6541884[/snapback]

Jada masa :!:

Jeg tenkte bare at det så litt mere "slick" ut.

Uannsett er det en prisverdig stor jobb du gjør. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...