MrFumigate Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Heisann. Før jeg fant dette forumet trodde jeg at jeg visste litt om photoshop,men det tok ca 1 sekund så fant jeg ut av at jeg ikke vet noen ting Jeg er vokalist i et band som heter Fumigate. Vi spiller en form for sinna rock n roll Vi har allerede en logo,men jeg ønsker meg en ny...enten som "en annen logo bare" eller som ny hoved logo. Håper noen av dere PS geniene kan hjelpe meg. I tillegg ønsker jeg gjerne kontakrt med noen som er flinke til å fikse på bilder og lage effekter av ulike slag på bilder. På forhand takk Mvh Sein Tore Foss Fumigate musikken vår finner dere her (hvis noen trenger inspirasjon) http://www.myspace.com/fumigate Min msn er [email protected] hvis noen er interessert i samarbed med diverse ting Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Kom igjen da...jeg VET noen av dere kan dette greiene her... GI MEG FORSLAG...! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg tror jeg har et forslag, men jeg må nok tenke litt mer over hvordan det skal se ut først. Jeg sier ifra når jeg er ferdig Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 sweet takker og ser frem til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå