sneeze Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei hei. Jeg re-installerte nylig win xp home edition SP2 på pc'n min, men sliter med et stort problem, nemlig tastaturet. Det fungerer rett og slett ikke som det skal. Feks. i Internet Explorer klarer jeg ikke å skrive noe i adressefeltet. Trykker jeg på adressefeltet og trykker "w" lukker programmet seg. Trykker jeg på "n" starter et nytt vindu osv.. Må bruke tegnkart og kopiere inn bokstaver! Klarer heller ikke å skrive i programmer som word og notepad. Jeg har et litt eldre keytronic tastatur, men det fungerte helt fint før jeg re-installerte windows. Har og prøvd med andre typer tastatur, samme problemt oppstår! Håper noen kan hjelpe meg fort, for dette er ikke til å leve med.. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 1.Gå inn på kontroll panel og sjekk tastatur instillingen din om det er nasjonale inndata. norsk innstiller osv eller der det står maskinvare ved nasjonale innd. om den finner den... 2. du kan slå tastature ditt... gi den ett par dask... 3. koble den fra og vaske den... skyll den under krana... funke fint etter den har tørka sjø... lover deg... har en kamerat som sølla brus Cola seffølgelig.. trudd den var dø men jeg jeg demonterte den og rensa den vaska invending ... funke helt dint etter på... det var en Logitech navigator . Lenke til kommentar
sneeze Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Inndata står på norsk og tastatur står på norsk. Har og prøvd med internasjonal, men skjer fortsatt ingenting. Altså det skjer rare ting her. Når jeg trykker på knappen "v" limer ting seg inn (uten ctrl) Klarer ikke å skrive normalt! Tro meg har prøvd å daske det og, for dette går meg på nervene! Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Kantana Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Høres ut som ctrl har låst seg. Prøv å lirke litt på den. Kanskje det hjelper... Hvis ikke er det mulig at du trenger ny driver eller at du må installere XP på nytt? Jeg vet ikke helt, men det er det jeg kan tenke på for øyeblikket. Endret 25. juli 2006 av even248 Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Trykk på CTRL tastene (vanlige tastatur har 2 stk) en haug med ganger, da bruker de å løse seg opp. Lenke til kommentar
sneeze Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Et par gjentatte trykk på ctrl løste problemet nesten litt morsomt synes jeg. At det var så enkelt..hahah! tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå