Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Heisann! har et lite spørsmål om førstegangslading av k750i. Burde man lade telefonen helt opp før man begynner å bruke den, eller burde man bare bruke telefonen til batteriet går tomt, for så å lade helt opp, bruke batteriet til det er tomt, lade helt opp igjen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Når jeg har hentet meg en ny telefon så lader jeg den mens jeg utforsker funksjonene. Noen bruker den med engang uten å lade først. Det er opp til deg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er anbefalt å lade fullt ut og opp en stund i starten, men på nyere batterier så skal det ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Nye batteri blir ikkje forandra om du ladar fullt opp eller ikkje første gong. Amobil sin batteriguide er fin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 SE foreslår 4 1/2 time lading på denne, om det er så viktig eller ei er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå