lammis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg nytt Microsoft ergronomic keyboard 4000, som forøvrig virker helt fantastisk! Problemet er at jeg har WinXP og WinVista installert på samme maskin, og jeg må da velge i bootmeny hvilket OS jeg vil starte opp med. Standardvalget på hvilket OS jeg vil starte med er WinVista. Men tastaturet fungerer ikke i det heletatt i menyen, så jeg får ikke brukt piltaster for å bla meg til opp til XP valget som er det OS jeg bruker til vanlig. Dette er seff KRISE, og jeg håper noen lure skjeler her har en løsning på hva jeg kan gjøre. Setter STOR pris på rask hjelp Endret 22. juli 2006 av lammis Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 finn deg en PS2 tastatur... da hjelpe det... det kan vær pga at USB driveren ikke er på, ved oppstart... har skjedd til meg før oxo, fant min PS2 IBM 1990 keyboard frem da funka det Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Du må sette på USB Keyboard support i BIOS om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
lammis Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har prøvd med PS2 tastatur, og det funka jaggu ikke da heller. Nå har jeg montert det forrige (trådløse) tastaturet som funka sist, og da funka det selvfølgelig men jeg skal prøve å få installert drivere og alt faen riktig nå, så får vi håpe at det ordner seg. Skal gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
lammis Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Du må sette på USB Keyboard support i BIOS om jeg ikke husker feil. 6537226[/snapback] Hadde noen kunne forklart meg litt nærmere hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
lammis Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Du må sette på USB Keyboard support i BIOS om jeg ikke husker feil. 6537226[/snapback] Hadde noen kunne forklart meg litt nærmere hvordan jeg gjør dette? 6537416[/snapback] Jeg fant det Da er alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå