AeroX Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg vurderer å kjøpe Nokia 6280 med enten Netcom eller Telenor abbonement i butikk. For tiden er jeg student og har ingen inntekt, utenom stipend og studielån. Vil dette være et problem? Kan de nekte meg å tegne abbonement når de ser at jeg ikke har inntekt? Og er det noen som vet hvor lang tid det vil ta fra man tegner abbonementet, til man faktisk får ta med seg mobilen hjem? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis du kjøper den i butikk så får du den med deg med en gang. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis du kjøper den i butikk så får du den med deg med en gang. 6536976[/snapback] er du over 18 år så gjør de ikke det. de nekter bare viss du har annmerkninger altså betalings-annmerkninger Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 er du over 18 år så gjør de ikke det. de nekter bare viss du har annmerkninger altså betalings-annmerkninger 6537002[/snapback] Ok takk for svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå