Gå til innhold

Saint Row 96 nye bilder X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke helt poenget med dette spillet da MS har klart å få tak i GTA 4. Dette virker jo bare som en billig kopi av GTA, mangler totalt sjarmen som GTA spillene har.

6582836[/snapback]

Det er mer enn et år til GTA kommer, og de som liker sjangeren trenger noe å døyve lysten på next-gen free-roaming shoot-'em-ups.

Dette er nå bra nok, og så lenge man har Pipe Bombs, hvem bryr seg om at det er ganske rip-off. Ser gjennomført ut, og det er alt som teller. Kopier gjør altså ingenting så lenge de underholder.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt poenget med dette spillet da MS har klart å få tak i GTA 4. Dette virker jo bare som en billig kopi av GTA, mangler totalt sjarmen som GTA spillene har.

6582836[/snapback]

Sier mannen som har spillt spillet!

Muligens det ikkje er noe meir enn ein billig kopi som du sier. Men få av oss har prøvd det enda, men demoen skal jo komme på Tirsdag, kansje noen blir skuffet,noen vil kansje hoppe i taket.

Vi får se :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette spillet ser ivertfall meget spennende ut. Å en GTA "kopi" er ikke meg imot. Siden GTA er et av de beste spillene ever.

Det er alltid noen spill som definerer en sjanger. GTA med free roaming shooters. Som half life med fps. De er i toppen, men det finnes mange mange andre bra titler i samme sjanger. Som fps med far cry og fear.

Så er åpen for denne demoen. Blir nok også kjøp av dette slik det virker for meg. Ser utrolig fett ut med next gen grafikk og fysikk.

La staal bare spille GTA 3 på PS2en sin. (han spiller nok ikke Vice city og San Andreas pga de er rip off av den orginale 3ern)

Lenke til kommentar
Det er alltid noen spill som definerer en sjanger.

6583015[/snapback]

Det er jo strengt tatt umulig å lage et spill innenfor sjangeren som ikke har noe til felles med GTA og håpe på at det blir en suksess. Slike spill ble definert av GTA, men det betyr ikke at man ikke kan lage sin egen versjon av spillet. Akkurat som feks. fotball; bare fordi Ronaldinho revolusjonerer med en ny finte, betyr ikke at andre kan prøve på den samme finten? Eller?

Lenke til kommentar

Ser ikke dårlig ut. Det eneste som jeg ikke liker er at distansen der du ser folk/biler/bygninger virker utrolig kort. Pågrunn av det ser alle bildene så tomme ut. Jeg syns de skulle ha kuttet ned på noen andre grafikk detaljer, og sette distansen noe lengre. Det hadde blitt mye bedre.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...