ronnyaa Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Worklog / showcase - alt etter hva pengeboka har å komme med Da var jeg blitt medlem av "Vectra klubben". Var på Stjørdal forrige helg å hentet meg bil etter å ha letet / prutet lenge med mangt en selger ( som stort sett har blitt sint på meg, hehe ) Litt om bilen : Importert fra tyskland med komplett servicehefte. Jeg er eier nummer 3 på den ( totalt ). Bilen har gått stort sett på langkjøring, og den har nå rundet 196' Motoren er en 2.0DI, dvs 60KW. MEN jeg kan love at den er veldig kjørbar til å ha så lavt effektuttak, drar villig fra 1000rpm uten vibrasjoner, og man slipper å gire seg ihjel med normal kjøring, 5.giret holder til det meste. Her er ett par bilder av den : Tenker jeg må gjøre noe småtteri med den, og der kommer dere andre forumbrukere som har liknende bil inn i bildet. Senking : Jeg vurderer å senke bilen moderat, så da trenger jeg anbefaling til senkesett. Post gjerne linker til forskjellige forhandlere, da jeg ikke har noen som helst slags peiling på hva som finnes der ute av slikt. Dekk / felger : Til neste sesong blir det kjøpt inn nye felger og dekk til bilen, tenker jeg går for 17" felger, og da blir det vel 45 profil om jeg ikke har tatt helt feil. Har vært borti nettsider der man får se bilen med forskjellige felger på, men husker ikke hvor jeg så det, så er det noen som vet, post link Støtfanger foran : Tenker jeg må finne en støtfanger foran med spredere, evt andre forslag. Noen som har anelse om hvor de ligger i prissjiktet ? Chiptrim / annen trim : Har noen her i nærheten som leverer chiptrim fra TS-racing, så jeg tenker det blir en investering fra dem etterhvert. Er det vits i å sette på kn filtersats ? Hvem forhandler sett til det skal tro... link ? Annet : Tja, vurderer andre ting og tang for at bilen skal se litt bedre ut, er det noen som har forslag, blir de mottatt med stor takk :-) Store frontspoilere utgår, da jeg disponerer traktor, å vil helst ikke brøyte med bilen Hva er første prioritet å ordne : Kommer til å ta en aldri så liten runde i garasjen til en kompis for å bytte diverse foringer i understellet på bilen. Skal også bytte bremseklosser bak. Må si det er morsomt å kjøpe deler til opel, det meste er jo kjempebillig. Hva er gjort : Pr. i dag har jeg ikke gjort noe som helst, venter på "time" i garasjen hos en kompis. Oppdatering 06.08.2006 : Har montert uoriginal grill, samt fjernet emblemer bak. Endret 6. august 2006 av ronnyaa Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Da har jeg montert på en uoriginal grill da den originale ikke var helt i toppstand. Vad tycks ? Før : Etter : Endret 6. august 2006 av ronnyaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå