Rinox Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei! Jeg fant en gratis bok på internett og nå vil jeg printe den ut slik at jeg ikke må sitte foran PC-en og lese. Det jeg lurer på nå er... Hvor mye blekk vil det ta å printe ut boken når hurtigskrift er på? Boken er på 322 sider. Noen som vet det? Hvis noen trenger å vite hva slags printer jeg har så er det en Lexmark X5100. Takk for svar Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva slags bok er det da? En blekkpatron til din printer skal kunne printe ut opptil 600 sider. Jeg regner med at dette er et noe overdrevent tall, og at du vil bruke mer blekk enn de har testet med. Du vil nok bruke blekk for ca. 200-250kr på boka. (Jeg har egentlig ikke mye peiling, men dyrt, det blir det) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Jepp... Alt for dyrt Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Snakk med noen snille folk som har laserskriver, da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Kjøp deg blekk på europris o.l Holder sikkert fint.. Evt. bestill fra http://www.112ink.no eller http://www.inkclub.com Endret 23. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Står ikke noe om alderen din på profilen din, men du kan ikke skrive ut fra jobb eller skole da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det er ikkje billigare å kjøpe boka då? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis det er PDF, så velg å skriv ut 50% størrelse. Bruker bare halvparten av blekket da. Så for å spare papir kan du også velge dobbeltsidig utskrift. For å spare ytterligere blekk kan du velge "kladd" e.l. i kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå