x3m Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Har kommet til et brett i IGI hvor jeg har problemer med å komme forbi et helikopter og en stridsvogn. Det er det første brettet med snø, hvor en starter opp med bare en kniv, og skal følge en vei med miner på begge sider. Noen tips til hvordan jeg skal komme forbi? har stått fast på dette LENGE! På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Nå er det en stund siden jeg spilte IGI, men om jeg ikke husker feil, gjør du følgende: Ta ut den første soldaten du treffer på med kniven, dette gir deg en sniper-rifle. Gjem deg, og la tanksen kjøre forbi. Ta ut de personene du klarer med sniper rifla før du entrer byen. Klarer div bygninger i byen osv. (så langt har vel du kommet) Etter dette forlater du byen og går et stykke oppover dalen. På høyre side vil du nå se to vakter. Ta ut disse og spring inn i fjellpasset (på høyre side) hvor vaktene sto. Gå med andre ord på baksiden av fjellet og gjem deg. Ligg der et par minutter til helikopteret har sirkla rundt i området et par ganger. Etter det følger du fjellet videre uten å gå til veien igjen. Fra fjellet skal du nå se en grensepost, ta ut de du kan med sniper’en fra langt hold. Det står en tangs der, så pass på så du ikke blir oppdaget, da er h... løs igjen :-> Resten av brettet er ren IGI plankekjøring. Som sagt, er lenge siden jeg spilte IGI, men tror dette skal være sånn noenlunde rett. Er forresten med på beta test teamet til IGI2 (som en del andre her på forumet). Lykke til. Rune Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Du må være forsiktig i den byen... Mange sure mennesker der som har lyst å plugge noen kuler i bakdelen din... (Og overalt ellers der en kule kan plugges.) Du stikker kniven inn i ryggen på soldaten ved det knuste helikopteret/flyet, tar rifla og skyter nødvendige skudd på mennesker du ser i byen samtidig som du unngår tanksen. Inne i et av de nærmeste bygga får du vel en Spas12 og en Desert Eagle... Ta begynner festen... Leeeeeenge sida eg også har spilt... Lenke til kommentar
Darthvidar Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Hoved problemet oppstår når du er fanget mellom helikopteret og stridsvogna. Her er det best å gjemme seg helt til venstre i den fjellryggen som ligger rett frem. Altså ikke de fjellene til høyre eller til venstre som helikopteret kommer over. Nederst i denne fjellryggen finner du en fordypning som du kan gjemme deg i til helikopteret har passert og stridsvogna har roet seg. Pass deg for minefeltet. Lykke til! Darth Lenke til kommentar
x3m Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Yes! Takk skal dere ha. Helikopteret og stridsvognen er nå forsert:)) Lenke til kommentar
zappattack Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Dette brettet sliter jeg meg også. Jeg finner ikke denne "gropa" som jeg kan gjemme meg i. Uansett hvor jeg gjemmer meg så blir jeg oppdaget. Er det noen som har en nærmere beskrivelse på hvor gropa er hen? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg sleit også som bare f... og ble drept av helikopteret samme hva jeg gjorde, men så prøvde jeg noe nytt som funker veldig bra: Istedenfor å gjemme meg ved de 2 uzi-soldatene jeg akkurat har drept løper jeg videre langs veien med sniper-rifla på, og plukker ned alle folka langs veien,huset og tårnet. Helikopteret kommer etter deg men så lenge du løper kontinuerlig forover vil det ikke nå deg. Når du kommer til den første raserte bygningen på høyre side, gjemmer du deg der. Bare pass på at det er en soldat der! Gjem deg under den lille biten av tak som er igjen til helikopteret har stukket av. Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvis du er der jeg tror du er, så er det enkleste å bare løpe opp på fjellet.. Alstå du løper ut av den førtse "byen", skyter 2karer ved en bil. Så gjemmer du deg i en grop eller hva det er, venter til helikopteret har kjørt over. Så springer du opp på fjellet (til høyre for veien), der kan du stå i ro og mak å se helikopteret kjøre forbi samt snipe folk i landsbyen.. =) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Bak den hele bygningen er det en strømboks på veggen, gjem deg i hjørnet mellom boksen og veggen og dukk, huk deg ned bak den til helekopteret har kjørt forbi og kommet tilbake bak fjellet, gå så bort mot fjellet så du har huset mellom deg og tanksen, da du har kommet bort til fjellet fortsetter du opp i det og ned på andre siden, pass opp for miner. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Den lille by-greia er lett, men jeg har aldri greid den slutt-base-tingen der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå