Gå til innhold

Manuelle innstillinger for internett, TnM

Anbefalte innlegg

Har en SE K310i og bruker Telenor Mobil (TnM).

Bruker blant annet wap, Opera Mini og Norsk Tippings mobilprogram (java).

Alt fungerer greit, med unntak av sistnevnte. Her opplyses at det kan være noe galt med internettinntillingene.

Jeg har lastet ned internettoppsettet fra TnM, men det virker ikke for det.

Noen som har de manuelle innstillingene? Finner dem ikke på TnMs hjemmesider eller andre steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du med sist nevnte mener Norsk Tipping sin java program så må det være noe gærnt der og ikke internet innstillingene siden du klarer å surfe med Opera mini....

Sjekk med Norsk tipping angående java program innstillingene. Og kanskje denne lenken her hjelper deg!?

http://www.norsk-tipping.no/page?id=326

Beskriv nøyaktig hvilken feilmelding du får så kan noen andre gi deg bedre svar.. :)

Endret av m3
Lenke til kommentar
Hvis du med sist nevnte mener Norsk Tipping sin java program så må det være noe gærnt der og ikke internet innstillingene siden du klarer å surfe med Opera mini....

Sjekk med Norsk tipping angående java program innstillingene. Og kanskje denne lenken her hjelper deg!?

http://www.norsk-tipping.no/page?id=326

Beskriv nøyaktig hvilken feilmelding du får så kan noen andre gi deg bedre svar..  :)

6538790[/snapback]

Jeg har prøvd dette programmet på en rekke mobiler, og der det har latt seg installere, har jeg alltid klart å få forbindelse. Du kan ha rett i at det ikke trenger å skyldes oppsettet, noe som understøttes av at Opera Mini fungerer.

Feilmeldingen er for øvrig:

"Tilkobling mislyktes. Kontroller oppsett for internett.

"

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...