Djevlen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Fant denne traileren på nettet, og må innrømme at spillet ser farlig tøft ut. Stemmene var heller tvilsomme, og dette er ikke akkurat ingame, men det virker lovende. Noen som har hørt noe om hvordan spillet funker? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 NFS:MW i Hitman-versjon? Filmar ser alltid imponerande ut, eg vil sjå gameplay. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Alt man ser er no slåssing... Ikke lett å bli imponert (for min del) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Alle spill som inneholder desse elementene er dømt til å lykkes da? Lyssverd, gigaguns og pene damer? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Synes det ser sinnsykt bra ut. Og siden jeg elsket Killer7 så har jeg ingen tvil om at jeg kommer til å elske dette. Må skjerpe meg og spille gjennom Killer8 en av disse dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå