scipio Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Etter at jeg instalerte mitt nye skjermkort Asus Geforce 4 Ti4200 opplevde jeg store problemer med å få spilt spill. Etter en tid fant jeg ut at det var lydkortet som køddet til alt. Lydkort: Creative Soundblaster Live 128 Jeg har prøvd: - å installere driverne på nytt - å oppdatere driverne Er det noen som vet om drivere som fungerer sammen med Geforce 4 eller er det lurest å kjøpe et nytt lydkort ? I tilfelle er det noen som har lydkort å anbefale ? Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hoppla, har ingen tips, men hva slags problemer er det snakk om? min maskin med sb live 1024 og gf4 låser seg fullstendig. tar jeg ut lydkortet virker det som problemet er løst ... Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har også hatt problemer med : Creative GeForce 4 TI4600 og Creative Live 5.1 Player Det kom ekko og skrangle lyd på spill. Lastet ned siste driver oppdateringen fra Creative (full pakke 25MB) og det fiksen problemet Vet ikke om dette gjelder også Live 128 da det ikke er samme chippet -BUFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå