Sensurert Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Mat Vann Oksygen Cola Snus Søvn Musikk PC Venner Mobil Filmer Onanering Pisse Drite Dusje Mosjon Endret 23. juli 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 -data -snus -øl -venner (holder paa aa dø, og det er bare to dager siden jeg ble left alone (alle paa ferie)) Er vel egentlig ikke avhengig av snus og data, men hvis jeg har det tilgjengelig blir det brukt flittig. kan klare meg uten. Mens venner og øl kan ikke leves uten Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 - Dataen. (hater å innrømme det) - Kameraet. - Venner. - Musikk. - Noe å tygge på, tyggis e.l. - Være ren. Tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Venner Musikk Være ren Musikk Folk å prate med Musikk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Musikk diskusjon.no diverse nyhetssteder fun light is-te peach knekke fingre ^^Om jeg går uten noen av disse over lengre tid, merker jeg abstinenser. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Blir helt rar hvis jeg ikke får hørt kvalitetsmusikk på 2 dager, begynner å høre mye rart i hodet, blir utilpass, osv,... 6536163[/snapback] yup yup same here ellers; Cola (Desverre, blei det i sommarferien...) En pose Sørland chips kver veke Musikken min! Metallica FTW! Vennane mine Nok søvn Dusje Synge en sang av en eller anna grunn; Så rullet de rundt og en datt ned, det er trangt her, så rullet de rundt og en datt ned, så rullet de rundt og en datt ned, det er trangt her, osv osv osv. Berre en ting eg gjer At det er nokon her (You know, love) Thats it? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Avhengig av data vil jeg tro, leser heller om Assembly enn å pugge til en eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå