PC^2020 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hey, lenge siden jeg har sjekka her, har vært litt borte:D Jeg har gjort noen småting med bilen min, bytta noen deler i activa-systemet og termostaten har jeg bytta. Bilen brukte 1,4L på mila før jeg bytta termostaten , bra nå Dene ene vinterfelgen min er blitt bøyd innover, så jeg skal kaste alle fire vinterfelgene til sommern og sette vinterdekka på sommerfelgene jeg har i garasjen. Sommerdekka skal kastes. Men om 1-2 mnder. så skal jeg kjøpe nye felger og dekk, men har faen ikke klart å bestemme meg Det skal være 17" ivhertfall! Her er et bilde fra en activa-treff vi hadde for et par uker sia Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Skal kjøpe meg felgene som er på side 18 i denne katalogen her: http://www.bridgestone.no/nedlast/filer/felgkatalog_2007.pdf . Blir 17" Men du med den svarte activan: Du må seriøst sote rutene svarte, da trur jeg bilen blir styggfeit! Har satt inn en ny basskasse.. harmankardongreie Endret 11. mars 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Fet bil du har, egentlig. Litt uvanlig. Jeg hadde nå lakkert dørhåndtakene og satt inn nye instrumentskiver (hater de grå med den skritftypen som er i Citroen/Peugeot) Felgene du valgte så fine ut, hadde selv valgt de til denne bilen. Men jeg er ikke deg Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 takk, har kjøpt noen råe lyspærer her.. http://www.autobulbsdirect.co.uk/home.php Lenke til kommentar
Geir73 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei. Det der er jo en sånn en citroën spm jeg ser etter, du skulle vell ikke vite av en til salgs? Kjører i dag en 91 mod XM 2,0i, med det gammle hydractiva systemet. Helt utrolige kjøreegenskaper på den store bilen... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Jo, det er en bra Activa turbo til salgs her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...263&pos=4&tot=4 GRATIS! Lenke til kommentar
Geir73 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har sett den, men ærligtalt... hva har skjedd med midt kosolen da?? Grønn! Skal vell ikke være slik?? Håpet på å finne en som ikke hadde gått så langt, å heller ikke ser ut som ett discotek innvendig (ungdomsbil). Har sett på en del tyske sider, men her i afgifts norge, så blir det dyrt å tolle inn en 147hk, 1400 å noen små kilo tung bil. 40-50 000 bare i avgifter... helt vilt!! men takk for tippset. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 hmm, han har lakkert det , hehe.. KM.stand har igrunn ikke så mye å si for hverken Activa-systemet eller resten av bilen - store deler av activa-systemet må byttes etter CA. 10 år. Lenke til kommentar
gromlyd Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hallo,, jeg har en Xantia 2.0i 1995 modell som jeg skal prøve å få litt bedre annlegg i,, jeg ser du har byttet ut den orginale spileren i bilen. og lurer på hilken overgang du har brukt for å få rattkontrollene til å funke på den nye spilleren din?. og hvilken spiller du har..? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Det står på første side av tråden, men jeg har kablene jeg trenger, men har ikke fått koblet det til Har gjort en del med bilen i dag! Har fjerna -Citroen og Xantia -emblemene bak -Fjerna tilhengerfestet -Lakkert skiltplata Før: etter Ka dokke syns ? Har lyst på samma bakfanger som den sølvgrå xantian ved siden av meg.. den har skjørt også Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 mmMmm Fin rumpe.. Enorm forbedring Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes du burde skaffe deg en skiltplate holder med forhandler/klubb merke Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vel.. jeg må si dere har guts som tør å være med i en Citroen-klubb.. hehe. Uansett.. jeg må innrømme at den røde citoen'en ble ganske fin bak! rent og pent og ikke noe dilldall. Det liker jeg! Men... som sagt.. det er jo en Citroen da.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, og det blir enormt mye bedre med en litt rundere fanger bak. (facelift-fangeren til xantia 98->). Dette kommer! Har også tenkt å sette inn Facelift-baklykter (hvite istedet for svarte) Har skiltplate fra citroen storo, men jeg har den gamle typen skilt, er litt kortere enn det som er nå Samma som jeg har med facelift-baklykter (hvite) ser mye bedre ut: Her er et bilde av min og en kompis sin Activa, tatt i dag Han har en xantia 2 99modell, med andre ord, han har faceliften + ekstra skjørt bak Ser bra ut STORT bilde http://home.online.no/~sysme/xantia/19.5.07/bakstor.jpg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Syns de mørke baklyktene passet bedre til rødfargen din pc^2004. Ellers en veldig pen bil! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Syns de mørke baklyktene passet bedre til rødfargen din pc^2004. Ellers en veldig pen bil! 8650221[/snapback] Tror det blir finere med hvite, grunnet kromlistene. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hver sin smak! 8650274[/snapback] Stemmer det HAr du vurdert nye felger eller? Senk er vel ikke nødvendig regner jeg med.. Soting av vinduer? Edit: Leste nå at du så etter nye felger Endret 19. mai 2007 av rublings Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 sølvbilen på bilde har både kule felger og sota vinduer.. Men har kosta på bilen astronomiske summer når det kommer til det tekniske Men må ha felger og dekk snart ja.. dekka mine er slitte som fy, er ikke stort mer enn 1.x mm igjen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har du sett på noen felger du har lyst på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå