PC^2020 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ser at kanten på hjulet begynner å bli slitt, selv etter så få km. Må få fiksa dette ganske så fort. 7221305[/snapback] Står på verksted nå, fikse forstilling og brekk Kan bli spennende å se hva det kommer til å koste. Står hos Mekonomen clutch og brems A/S Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ser at kanten på hjulet begynner å bli slitt, selv etter så få km. Må få fiksa dette ganske så fort. 7221305[/snapback] Står på verksted nå, fikse forstilling og brekk Kan bli spennende å se hva det kommer til å koste. Står hos Mekonomen clutch og brems A/S 7230487[/snapback] Huff når du må svare på dine egne innlegg så er det dårlig interesse gitt Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 hehe, ja.. har blitt litt for lite bilder Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva med et nytt enderør? den trenger det sårt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Her er det en liten oppdatering med noen bilder osv. Slik ser iaffal bilen ut i snøføret Her er vinterfelga mine, det er litt kulere enns ommerfelga ;O Ræva på bilen Et bilde mens jeg kjørte.. Interiøret, noen forandringer siden sist. Her ser du iaffal bilde av den nye spillern som jeg har satt inn: Uten blitz: Med blitz Grønt er grønt.. alle lysa på dashen er grønne Må si jeg syns det er best med rød farge på dashen egentlig, men det er jo sikkert maks mas å bytte til det.. var på biltema og kjøpte et forferdeelig trekk på rattet i dag Har det bare der om morran når rattet er kalt OGså bruker jeg det når jeg råner, det ser vanvittig styggt ut, men det er nokså godt å ha henda på. Men det er ikke så værst å ha henda på skinnrattet slik som det vanligvis er. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De selger vell sorte slike på biltema også? Hvorfor kjøpte du ikke det..? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 det hvite så jævligst ut, hehe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lo godt når jeg så det trekket til rattet Lenke til kommentar
abjol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei rå bil du har. Jeg har også en Xantia Activa 2.0 16v mod 1996 135hk. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke braketten her: http://www.webhotell-spesialisten.no/trans...6.10270&pid=261 Selv om det står at det er til nyere modell en det jeg har? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hei, den er helt lik den jeg har ja du ser bilde litt lenger oppi her ( http://home.online.no/~sysme/xantia/121106redigert/cd1.jpg ) Jeg kjøpte den hos bilradiospesialisten i trondheim, fikk den med gratis med bestillinga av cd-spiller, rattknapp-interface osv Endret 26. desember 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
abjol Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei takk for svaret. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Oppdatering: Bilen har fått større problemer med hydraulikkanlegget slik så det ut på parkeringsplassen etter at bilen hadde stått der: Det lekker hydraulikkvæske fra 4 forskjellige steder -Støtdemper foran -gasskule foran -activa-sylinder bak -slange bak så da satte jeg bilen på bukk for å sjekke litt Her ser du Activa-sylinderen lekker. Activasylinderen er der for at bilen ikke skal kenge, activaen er ganske avansert lekkasjen fra slangen bak: Skal bytte ut activa-sylinderen, de lekkende røra og alle gasskulene (gasskulene brukes til støtdemperne på en citroen, akkurat som fjærer på andre biler) Har lagt en liten film og lagt ut på youtube også http://www.youtube.com/watch?v=HOluw82wyPw Bilen skal inn på verksted i morgen, dette blir morro for lommeboka Endret 30. januar 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Får håpe Sittronen blir frisk igjen, så du kan kjøre meg til BølerLAN. kthx Det ser ut som en hest har pissa på parkeringsplassen der. Endret 4. februar 2007 av zhorty Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Nytt fra verkstedet -Wastegaten til turboen har vært feil montert, så den har vært lukka når den skal være åpen og omvendt . Jeg har alltid kjørt rundt uten turbo. Han har visst ordna det og ordna activa-systemet, så nå er bilen en annen verden! Får tilbake bilen til uka. veldig mange deler som er bytta nå Skal kjøpe ventilerte black diamond-bremser i løpet av ja.. om en lønnigspose eller 2 :!: Års.avg. er rett rundt hjørne og Nye felger til våren også. Activafelgene og sommerdekka holer ikke mål >< FORSLAG MOTTAS! Blir mulig litt styling utover sommern også, kanalskjørt som ser litt finere ut, og mulig bak-/forfanger fra den nye xantian med facelift. Den er litt rundere. Kommer også til å skaffe baklyktene til Xantia 2 Endret 4. februar 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Fått tilbake bilen nå, kom på 15000, nå går bilen som et uvær ! Rått! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fått tilbake bilen nå, kom på 15000, nå går bilen som et uvær ! Rått! 7882969[/snapback] Uvær.... hehe... Snakker vi ikke om en orginal Xantia her? Men skjønner hva du mener da... Sef. går den mye bedre med turbo som virker Bra det ordna seg da.. selv om det kostet flesk. Hydraulikken er nok Citroen sitt svakeste punkt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Hydraulikken er citroens råeste punkt. Activan (antikrenging) er jo helt superrått når man skal gi på i svinga Lenke til kommentar
graywood Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jau! Har en -96 Xantia Activa, svart. Driver og leter etter felger, men er ikke helt lett. Finner ut at 7x17 felger med 4x108 boltsirkel passer finfint. Er innpressinga jeg er usikker på... Og jeg har funnet at Lester har bodykit til bilen. Et italiensk firma. http://www.lester.it/uk/catalogo_marca_mod...ITROEN%20XANTIA Mener at Eiker Motorshop er forhandler, men ikke sikker. Det er større stress å skifte pærer i dashen, da heeele sulamitten må bort og rattet ut... Bytt til LED. Har brenntid på 100.000 timer, i motsetning til glødepærene som er originalt.. 200 timer? Og dem kan du kjøpe i rød, blå, grønn, lilla og hvit. Har akkurat bestilt selv på Ebay BTW, her er mitt vidunder Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jeg håper du virkelig ikke har tenkt til å gå for kromfelger. Det passer virkelig ikke. Håper du ser det selv en gang.. http://www.martins.no/felger/felg-p%C3%A5-bil.aspx <- her kan du teste åssen en felg blir på bilen din. Vet ikke om dem har Xantia. Sida er forøvrig nede nå. Endret 23. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Syns Chromefelgene var fine jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå