PC^2020 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det er auto-knapp, den driver å regulrerer hastigheten til viftene osv, så det er automatiskt ja Til behandling av skinninteriøret så har jeg brukt en krem fra Turtle, men jeg har ikke funnet noe for å dekke til riper. Interiøret er veldig fint og har svært få skader, det er noen riper på kanten etter knapper fra olabukser o.l Jeg MÅ bytte hjullager på høyre side nå, også har jeg bestillt nytt K&N-filter pluss at jeg skal bestille ny sportskatalysator fra metalkat.dk, men må finne ut av hvilken kat. jeg skal bestille først Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 til behandling av riper i trekket ville jeg ha dradd over med skokrem, skal prøve det selv på mine skinnseter bare jeg får tak i en skobørste og arbeidslyst. Brukte en slik turtle -rens, "næring" og puss sak, men var ingen enorm forskjell på ripene, virka som den ikke ga nok fuktighet til skinnet. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) De "leather cleaner"-tinga er ikke for å vaske vekk riper, det er for å holde skinnet i samma farge og så det ikke tørker ut... du har vel sett sånne gamle mercer med stygge sprukene skinnseter? De blir sånn dersom man ikke behandler dem. Må behandles hv:dribble:er 6 mnd-. Anlegg bestillt http://www.alpine-europe.com/content/engli...MA-RECEIVER.htm pluss brakett, ledning og interface. kom på 3,2k Endret 26. august 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fytti hælvette Magne, detta blir bra. Cruising oppover Skullerud-Bøler-Bogerud-Ulsrud-Oppsal Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fete biler dette her. Orginalt tar de flere G i svinger enn ferrari'er Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 pc^2004: Er det ikke en stang på wastegateaktuatoren du kan skru på for å øke ladetrykket? 6725523[/snapback] Er det en stang fra eksospotta til en rund liten rings på turoben? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 pc^2004: Ta bilde, så kan jeg svare ja eller nei;) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Har fått montert anlegget, basskassa og -forsterkeren! Ble rått! her er det noen bilder av bilen per dags dato: http://home.online.no/~sysme/xantia/17.9.06/ Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger og Felger.. skift dem! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Har fått montert anlegget, basskassa og -forsterkeren! Ble rått! 6879882[/snapback] Bilder?? Endret 17. september 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger, Felger og Felger.. skift dem! 6879981[/snapback] Forslag? felger med dekk=maks 6000 (sommer) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Bilen ruller og går fortsatt! Har enda ikke orka å fikse rattknappene Monterte K&N-filter i dag. I fremtiden så vil dette skje: Effektanlegg, og trimchip. Forresten, så glemte jeg å si at bilen kosta meg 45k +omreg. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 få gjort noe med det henge festet *få i mine innlegg for å følge med* Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Haha, hengerfeste ja.. brukte henger nå i høstferien.. Koselig den bimbodildoen der ja . Jeg kjører i byen på morningen og ettermiddag hver dag og ser på hengerfeste som en "sikkerhetsanordning". Er fort hjort at noen kjører i deg når dem parkerer, bråbremser etc etc.. Snakker om Oslo her, ser at du er fra bodø Ikke helt det samma der oppe.. Motoren har ikke så mye som et støvkorn på seg, den er så søt . Endret 9. oktober 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan godt ha hengefestet, mens syns det så rustet ut eller noe. Var ikke spesielt pen Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor stor vandring er det på fjæringa og hva er maks bakkeklaring? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Aner ikke jeg Uff, klarte å smelle det ene hjulet inni en fortauskant i dag, det sa bang, og det ble en skramme på felgen og når bilen går rett fram så står rattet litt mot høyre.. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? bilen er helt fin og det er ikek noe galt annet enn at rattet står litt mot høyre... .. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du må rette opp forstillinga, skjedde det samme på golfen min. Hvis du ikke retter den opp så vel framdekkene dine bli spist opp, og til slutt sier det pang, så har du et flatt dekk Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 skal prøve å få sett på dette, må bytte brekkvaier også. Tenkte å kjøre inn bilen til mekonomen i oslo, jeg har ikke så mye peiling på det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ser at kanten på hjulet begynner å bli slitt, selv etter så få km. Må få fiksa dette ganske så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå