GA Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skal se om jeg kanskje får ta å gjøre det, eller om jobb og dama tar for mye tid til at jeg kan gjøre det bra nok... Det som er med Onsite som jeg mener ikke er overflødig er at de kommer neste arbeidsdag og fikser problemene om de klarer, eventuelt tar med seg PCen og kommer tilbake med den(normalt INNEN 3 dager)... De bruker IBMs service system som er kåret til verdens beste flere år på rad av uavhengige. Software Acuransse(sa): SA er et "lisensprogram" fra Microsoft, som gir de som har det rett til oppgradering til nyere versjoner. Dette betyr for dette tilbudet at du har mulighet til å oppgradere GRATIS til alle windows og Office versjoner som kommer de nærmeste 3 årene(veldig aktuelt nå som Vista og ny office er rett rundt hjørnet). Dette er jo selvfølgelig verdt ganske mye penger... Dette er veldig enkelt forklart. Jeg gjentar også at jeg mener PCen er feil til trådstarter, men et meget godt tilbud til de fleste vanlige brukere. Her ville jeg gått for en Lenovo i T serien eller en HP PG832EA#ABN om det kan oppdrives, eller en RA272EA#ABN som er en nyere modell. Disse koster selvfølgelig en del, spesielt Lenovo, men det er meget gode maskiner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå