terjeja Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 321 km/t er ikke allverden for et rcfly. Jeg har drevet på med rc fly med pulsjetmotorer. 450-500 km/t er ikke uvanlig i det miljøet. Ulempen med disse motorene er at de bråker noe j... de er forbudt i norge. De bruke noe slikt som 2 liter fuel (parafin) pr minutt. Forbudt i Norge? Ja, akkurat det kom som en bombe. I sosialdemokratiets høyborg er det jo viktig å forby alt som er gøy. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Heisann Ser flere lurer på om dette er Amobil-stoff. Amobil har aldri vært en ren mobilside, vi skriver også om duppeditter, dingser, trender, roboter, m.m. For eksempel har vi i spalten "ukens mest unyttige" dekket alt mellom himmel og jord av merkelige oppfinnelser. I så måte ser jeg ikke at denne saken er et så veldig stort avvik fra den redaksjonelle linjen vi har pleid å føre. Men jeg kan berolige alle som måtte være bekymret, om at Amobil ikke skal ikke bli noen modellflyside med det første. Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg synes det bare var morsomt :-) Og fly er jo svært så "mobile" er de ikke? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. 6546075[/snapback] Og det er kanskje ikke bare positivt, da det vel også er denne saken som er den minst alvorlige og mest agurk, de siste 4 dagene Har ikke noe imot at amobil skriver slike artikler, men det har blitt temmelig mange i det siste. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Som en digresjon kan det jo nevnes at dette er den mest leste og linkede saken vi har skrevet de siste 4 dagene. 6546075[/snapback] Og det er kanskje ikke bare positivt, da det vel også er denne saken som er den minst alvorlige og mest agurk, de siste 4 dagene Har ikke noe imot at amobil skriver slike artikler, men det har blitt temmelig mange i det siste. 6547324[/snapback] Helt enig... Det har kanskje noe med at det er sommerferie og det er lite som skjer ut i markedet men det er ingen god unnskyldning. Min motto i livet har vært har du ikke noe nyttig å si, så la vær å si noe i det hele tatt. Så jeg synes kanskje dere burde la vær å skrive noe hvis det virkelig er slik at dere ikke finner gode emner eller artikler som handler om mobil/kommunikasjon etc. I det siste så synes jeg kanskje det har tatt litt av, ukens mest unyttig ting, gruser modellflyet ditt, spill ping pong med lua..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg