Pysj Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Stolt av det fjernstyrte modellflyet ditt? Kanskje ikke etter at du har sett dette modellflyet. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ....sinnsyke 321 kilometer i timen Det er virkelig sinnsykt, hvordan klarer "piloten" å følge med på hvor flyet er til en hver tid? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Den der skulle eg likt å ha. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Satan så tøft, du skal ha ganske god kontroll på stikka for å styre eit så lite fly i 300 km\t altså. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Eh... Greit nok, veldig kult men har dere gått tomt for artikler.... Jeg vet ikke om jeg forventet å finne en artikkel om modellfly hos amobil. Flytet er for så vidt mobilt (den beveger hvert fall på seg)... men ... Endret 22. juli 2006 av m3 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvor ble det av mobilen? Hadde de puttet en jetmotor på en mobiltelefon med vinger hadde jeg forstått det, men jeg syns dette er litt for ille. Kunne ikke Amotor.no skrevet om dette? Det er iallefall litt nærmere enn Amobil.no. Er jo partnere uansett... Nei til fly, ja til mobil! Uansett, sykt fly. Men jeg hadde håpet de hadde etterbrenner (eller hva det heter). Det er da det ser ut som et jetfly. Hehe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Syke, syke, syke mennesker.. Men hva har dette med Mobiltelefoner å gjøre? Greit nok at det er mobilt, og at man sender ut signaler for å styre det, men en Mobiltelefon-side skal ikke skrive om Jetfly. Men så er det sommer og da har jo de fleste aviser Agurkstoff, så da må vel Mobilsider ha det også.. Endret 22. juli 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Vollvik Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 A-en i amobil står for "aviation". Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Dessuten er det vel ikke akkurat helt nytt med jetdrevne modellfly... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 En liten overraskelse har ingen av dere vondt av ;-) Livet byr på mange overraskelser Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Neida, ta det med ro, vi skal ikke ha det morro Jeg selv flyr litt med modellfly, men dette er jo ikke i nærheten Endret 22. juli 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er dette noe man kan få kjøpt på lidl eller? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er her flyet som "Gruser" flyet som skulle "gruse" flyet ditt .-) F14 tomcat :-) http://video.google.com/videoplay?docid=18...q=rc+controlled Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det er ikke så supervanskelig å styre et fly som flyr så fort. Området blir bare større. Har flydd modellfly i mange år og kan bekrefte at det er sinnsykt gøy, uansett om det er motor-, seil- eller jetfly. Men, hva har dette med mobile enheter å gjøre? Ok, flyet er mobilt... men, wth? _ johanf Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Og sjekk dette.. hør lyden.. http://video.google.com/videoplay?docid=-8...q=rc+controlled Legg merke til at det slipper et fly.. Endret 23. juli 2006 av Patience Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva pokker har denne med mobil å gjøre? Så for meg at den var styrt via Bluetooth eller noe Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 321 km/t er ikke allverden for et rcfly. Jeg har drevet på med rc fly med pulsjetmotorer. 450-500 km/t er ikke uvanlig i det miljøet. Ulempen med disse motorene er at de bråker noe j... de er forbudt i norge. De bruke noe slikt som 2 liter fuel (parafin) pr minutt. Kunsten er å skru flyet rett opp for å få ned farten, så er det påanigjen.. Må være habil pilot for å kunne håndtere slike fly ja. Gruser?? THINK NOT! Pulsejet team Helmond with the KB70 pulsejet. Top speed of this model is 435 Km/h (271 Mp/h) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva pokker har denne med mobil å gjøre? Så for meg at den var styrt via Bluetooth eller noe 6544201[/snapback] Drit nå i det folkens og lev videre. Dette er tross alt ikke en av de syv dødssynder :-) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Beklager at jeg sier det, men dette var rett og slett dårlig! For det første har det ingenting med mobiltelefoner å gjøre. Og som om ikke det er nok så er det ikke noe spesiellt en gang! Andre forumbrukere har hendvist til mye mer spennende ting. Vi forstår at det er ferie og at aktiviteten synker. Dere trenger ikke å fylle opp med artikler som verken er veldig spesielt eller mobilrelatert! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er her flyet som "Gruser" flyet som skulle "gruse" flyet ditt .-) F14 tomcat :-) http://video.google.com/videoplay?docid=18...q=rc+controlled 6544037[/snapback] Skills å lande det flyet der via fjernstyring!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg