Insanity Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har reinstallert xp på en ny harddisk, men glemte at jeg ikke kommer meg inn i my documents uten videre. Noen som har forslag på hvordan jeg kan få tilgang der? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 12:40, skrev Insanity:Har reinstallert xp på en ny harddisk, men glemte at jeg ikke kommer meg inn i my documents uten videre. Noen som har forslag på hvordan jeg kan få tilgang der? Har du prøvd å lage en konto med samme navn/passord som den gamle ? Hvis ikke det går så er det vel SID'n som regjerer :wink: Men hvis du er Administrator eller har administrator-rettigheter så kan du "ta eierskap" (Take ownership)av mappen. Dette gjør du ved å : Høyreklikke på mappen > Properties > Security > Advanced > Owner > Og passe på at det står en hake på Inherit...... (et eller annet) og trykke OK Du kan selvfølgelig, før du kommer så langt, prøve å legge deg/konto'n din inn som en av de som skal kunne administrere/bruke mappen : Høyreklikke på mappen > Properties > Security > Add Dette SKAL gå bra :smile: [Edit : Skrivefeil] _________________ P4 [email protected] Asus P4B533-V 2x256MB TwinMos 266DDR 2100 :sad: GeForce 3 64MB +++ Søk og du skal finne.... Min Netopia Guide [Word] [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-10-18 13:20 ] Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmmm, har ikke noen security på properties på mappene mine. Har bare general, sharing og customize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå