Christian86 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sitter enda med n90 saken. Ettersom nokia 2 ganger fant virkelig feil på telefonen (heint til en viss person her som hevdet det ikke virket slik), så gikk butikken med på å la meg få pengene tilbake. Det har nå gå 1 mnd og en uke siden de fikk telefon i ny salgspakke, og jeg har ikke sett pengene. Butikksjefen hevder det er sendt til regnskap. regnskap får ikke jeg tak i, for det er visst forskjellig fra butikkene i kjeden. noen som har forslag? Lenke til kommentar
toregro Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 I butikken jeg jobber er det skjelden mer enn en uke. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hos oss tar det maks en uke. Vanligvis 2-3 dager..... Virker lenge med en uke. Kreditering fra Moobi.com tok mindre enn en uke.... Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sendte inn en samsung på angreret til mpx for 2 uker siden ingenting skjer bortsett fra masse mails med lovnader og ting de defintitivt ikke klarer holde elendig kundeservice ivertfall etter min mening!§ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå