Flimmmer Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg ønsker å oppgradere pc'n slik at den blir mere stillegående. Nå har jeg en Stort Aopen tower som har en strømforsyning som bråker VELDIG MYE. Valget har av forhandler har falt på microplex. Jeg skal bla. kjøpe ny strømforsyning, men når jeg ser på de forskjellige typene, står det ingen ting om støymengde. Prisene går fra 325,- og oppover. Er det noen som kan hjelpe meg å velge? Enermax strømforsyning, 350W, ATX12V/P4 (Betyr P4 at den ikke funger mot min AMD?) Vis ikke er dette er bra valg? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg mener at det betyr at den kan også brukes til P4 og ikke at den kun kan brukes til P4 :???: Det er et bra valg ja mener å ha hørt at de er en av de stilleste Psu produsentene men det kan jo bare væra no som jeg trur da 350 holder til det meste så lenge du ikke skall ha allt for mye hardisker og fultopp med ekstra utstyr Det vil si så lenge du ikke skall ha en kraftig cpu 2200++++ med 6Hd er en dvd og en cdrw der du kjører allt samtidlig da er det muligens du får problemer _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-10-18 13:30 ] Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har Enermax silent 431w å er veldig fornøy. Den psu`en som fulgte med Chitech kabinettet mitt var den flymotoren men enermaxen, hører den nesten ikke. (siden jeg har en bråkete kabinett vifte) Lenke til kommentar
jall| Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 det at det står P4 på en strømforsyner, vil si at den har en ekstra kontakt som kan kobles til hovedkortet. ellers så funker det fint å kjøpe en strømforsyner, og bytte ut vifta med en mer stillegåendes.. men da mister man jo garantien.. :sad: [ Denne Melding var redigert av: jall| på 2002-10-18 20:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå