kjubi Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei, jeg lurte på om det var noen som kunne gi meg noen anbefalinger vedrørende kjøp av et socket-A hovedkort, med sdram?? (har flere Athlon XP-M CPU'er) Jeg har ikke mye erfaring, men har en del utstyr og vil "lære&trene" litt. Så hva er det mest fleksible hovedkortet man kan få tak i,, hvor man kan gjøre mest mulig endringer osv. Takker for gode råd,, Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ikke stort igjen og velge på av kort til socket A. Begynner og bli en stund siden disse var akuelle. Blir i så fall og titte litt rundt på webshopper som har demo varer og se om du finner noe der. Asus hadde noen bra kort så skulle du finne ett ville jeg satset på det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) ops feilfeilfeil Endret 22. juli 2006 av kt600 Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Prøv å få tak i et DFI Lanparty eller kanskje lettere, et ABIT NF7-S v.2.0 Lenke til kommentar
Paull Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg kjøpte nettopp (to uker siden) et ASRock K7NF2-RAID. Har brukt det til Linux, og det fungerer utmerket. Har en 1GHz Athlon med et GeForce4 Ti4200 skjermkort. Edit: Ouch, var litt for kjapp.. Så ikke at det var SDRAM som ble ønsket.. Endret 22. juli 2006 av Paull Lenke til kommentar
kjubi Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg takker for de innleggen jeg har fått, jeg får vel bare søke prøve litt,, Det er vel SDram som setter både begrensninger på kort utvalg og litt på hastighet.. S jeg får vurdere om jeg bytter til DDR ram,, gir bedre utvalg og prestasjoner... Takk igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå