Gå til innhold

Nødt til og ha SP2 for og få lyd/usb..

Itw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har vi ihvertfall fått et par premieeksempler på hvordan tankegangen er blant de "vanskelige" menneskene som ikke vet sitt eget beste og nekter å kjøre SP2. Det viser seg altså at det ikke er noen tankegang. Ingen stor overraskelse i grunnen. "Har hørt at.." og "noen har problemer med.." er sannsynligvis basert på 2 år gamle myter, som neppe var sant den gangen heller.

Noen tips til de som har holdt seg unna så lenge uten noen god grunn: Neste gang du skal gå mot strømmen, hold deg unna følgende ting:

- Vigrid

- Pyramidespill

- MLM

- Al Quaida

- Religiøse sex-sekter

Bare noen tips å ta med seg på veien, det er mange feller som det er lett å gå i når man er blottet for kritisk sans og ikke tenker rasjonelt.

Lenke til kommentar

He he ok.. gir meg..

Vet vell ikke hva som er godt for meg..

Nå skal sp2 inn på maskina, så er jeg vell ferdig med den saken...

Og ja tror faktisk det er 2år gamle rykter jeg enda har på repeat i hodet mitt:=)

Lenke til kommentar
Jeg vet også en en god del stemmer FrP, men det betyr ikke at disse menneskene er normalt oppegående og bør få lov til å gå rundt i offentligheten uten tilsyn.

Sørg for at du ikke har no spyware og software-bugs på maskinen din, og installer SP2. Du kan vel lage deg et gjenoppretningspunkt først, så kan du gå tilbake hvis du ikke er fornøyd med portåpningen din.

6535723[/snapback]

"Hehe" .. Jeg mener nå at mange Frp velgere er bra folk , men dessverre lett manipulerbare av demagoger som Carl I Hagen osv (Evt andre Bush-type folk)

/OFFTOPIC

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...