Cyclops Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! Jeg skal snart flytte ut av huset... og da gidder jeg ikke å drasse med min 40kg tung crt skjerm Vil derfor kjøpe meg en flatskjerm! Derfor lurte jeg på om det er noen personer der ut som kan anbefale meg en bra skjerm. Jeg tenkte meg en 19"-22" skjerm. Om det er widescreen eller ikke... er ikke så viktig. Det som er viktig er bildekvaliteten(farge og skarphet) og lite etterslep. Pris er ikke så viktig, kan betale litt for en bra skjerm Har sett mye rundt selv og kom fram til: 20" Nec MultiSync 2090UXi og Eizo 21 LCD FlexScan S2110 Noen som har prøvd/sett disse skjermene? Vil gjerne høre fra dere om hva dere syns om de to skjermene. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Begge de, spesielt Eizo'en er vel skjermer mest beregnet på bildebehandling o.l., så selv om de koster så enormt mye er det INGEN garanti for at de har 0 etterslep. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Derfor jeg lurte på om det var noen der ute som har prøvd disse skjermene og som kunne si noe om hvordan disse fungerer i praksis. Om dere har noe andre typer skjermer å anbefale, vil jeg gjerne vite det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå