aadne Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har et Abit BE6-kort. Nå har jeg fått problemer: 1. Det stopper ikke opp når jeg har oppstartsdisketten i og vil installere win. 2. Det finner ikke cd-romspilleren. Er det noen som kan hjelpe meg? Ådne Evjen Dombås [email protected] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har ett likens kort og har opplevd det samme (2.). Tok da kontakt med en databutikk og fikk ett nytt oppstartsdiskett,(BOOT 98 hvis jeg husker rett). Fikk forklart at maskinen? ikke klarer og lage en 'virituell' cd-rom, noe sånt.. Men, problemet forsvant og maskinen fungerer endasålenge [ Denne Melding var redigert av: Ackle på 2002-10-19 11:47 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 står alt på default i bios? Kan har du enabla cd rom innpå bios? Dette kan være årsaker til at du ikke finner cdrom. Du burde også dobbel sjekke om alle kontakter står riktig på hovedkortet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå