TaZ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har en maskin med XPpro som server.. Har åpnet port 80 starter webserver (i xp)og får tilgang til den utenifra.. Men eneste jeg får er : Under bearbeidelse Web-området du forsøkte å nå, har for øyeblikket ingen standardside. Det er mulig at området er i ferd med å bli oppgradert og konfigurert. Hvor legger jeg index fila? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, men hva bruker du SLL/SSL (husker ikke) eller Apache? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ingen aning hva jeg holder på med.. Prøver å sette med inn i dette.. Men fant ut av det.. C:\Inetpub\wwwroot var det..(iisstart.asp) Har bare startet webtjenesten i xp.. I forbinelse med "Web-tilkobling til eksternt skrivebord" Endret 21. juli 2006 av taz Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 IIS.. *føler seg dårlig* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Men fant ut av det.. C:\Inetpub\wwwroot var det..(iisstart.asp) Alt under denne mappen vil være "public" på din webserver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå