Boralis Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Må stille dette spørsmålet da jeg har testet ut flere hk bla asus p4b533-v dette klarte jeg ikke å få minnet over 360 mhz før det stoppet dette med corsair 3200 minne(har prøvd 2 forskjellige brikker) Så i dag satte jeg inn en apacer 3200 brikke med samsung moduler og vips maskinen kjører med minnet på 400 mhz uten problemer Lenke til kommentar
dale Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har ingen anelse, men 3200 brikken fra cosair har blitt kjørt svært høyt i flere tester. Og når din(e) brikke ikke klarer standard innstillinger engang? (400mhz)... Jeg kjørte mine lett på ca. 440 uten justering av volt. :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Der var det noe rart ja Lenke til kommentar
Ja11a Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg har Corsair PC3200 C2 minne, min kjørte prob. fritt opp på DDR400 med 2-3-3-6-1T. mø enten være feilprod. på dine brikekr, eller at du har satt den til 2-2-2-5-1T på mem. timing, da er den ikke testet til å gå mer en PC2700. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 det ser ut til å vere noe galt ja,snakket med quad og de sender meg en 3500 brikke som erstatning jeg får den til og med i expresspakke,bra service der Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Snekker'n: Du har vel veldig bra tone, når du snakker med forskjellige webshop. Jeg får jo aldri et bedre produkt enn det jeg kjøpte. Kanskje når jeg skal bytte et produkt, men sånn ellers. Det jeg vil fram til, er at hvis vi mottat et feilprodukt er det veldig kjekt å ha en hyggelig toneleie på telefonsamtaler og mail. Da vil de forskjellige wehshopene yter mer kundeservice til oss! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Divxdude,jeg ser det som en selfølge å vere høflig og mest mulig saklig når jeg snakker med folk,man kommer mye lengre da og det blir straks lettere å bli enig. Dette merker jeg selv til daglig da jeg selv driver ett firma innen service neringen. Det er temmelig viktig å lere seg å lytte og la motparten få tid til å komme med sine argumenter uten å bli avbrutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå