Gå til innhold

Vyke - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Arg! Hva er dette for noe dritt? Måtte oppgradere vyke nå og programmet så jo fint ut, men får ikke opp mitt nr som avsendernr lengre. Hele poenget faller bort spør du meg, jeg må skrive navnet mitt i alle smsene, folk kan ikke svare direkte men må lage ny sms. Hvorfor være så dumme at de endrer noe som fungerer helt utmerket til noe slikt piss?

Lenke til kommentar
Arg! Hva er dette for noe dritt? Måtte oppgradere vyke nå og programmet så jo fint ut, men får ikke opp mitt nr som avsendernr lengre. Hele poenget faller bort spør du meg, jeg må skrive navnet mitt i alle smsene, folk kan ikke svare direkte men må lage ny sms. Hvorfor være så dumme at de endrer noe som fungerer helt utmerket til noe slikt piss?

Hva slags Vyke bruker du? Den ordentlige eller Vyke lite? Jeg bare lurer på om jeg må ordne min da også.

Jeg fikk vyke for noen få uker siden og regner med at jeg har spart runt 650kr alt på kun sms. Jeg har ikke prøvd å ringe.

Lenke til kommentar

Fikk følgende begrunnelse fra vyke for hvorfor du ikke kan ha ditt nummer som avsender lenger: "Kindly be inform that the sender ID will appear as our system number while sending SMS through VYke Lite is to prevent from the fault use as the user will able to change the callback number from the application directly." Vet ikke helt om jeg skjønte den begrunnelsen. Vyke pro fungerer dog greit, men har er litt ustabilt synes jeg, hopper ofte tilbake i hovedmenyen mens jeg skriver sms. Synd lite-utgaven skulle bli så fucked up!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler alle som bruker vyke og vil ha den gamle utgaven tilbake om å spamme dem med mail om å få den tilbake. Jeg og 6 venner som har pleid å bruke lite har nettopp sendt en klagemail med underskrifter, håper flere av dere gjør det samme. Jeg er ihvertfall meget skuffet med den nye lite og proversjonen! Den gamle lite var langt raskere, enklere å bruke og du fikk ditt eget nummer som avsendernummer. De nye versjonene er foruten bedre ikoner og menyer helt ubrukelige synes jeg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 6 måneder senere...

oppdaterte firmwaren på min SE for 2-3 uker siden. måtte derfor laste ned vyke pro på nytt. ble gjort oppmerksom av en venn at meldinger jeg sender fra vykepro til mobil (ikke-vykepro) blir stempla med /Sent with vykepro.

noen andre som opplever det? har vyke pro v2.3.2

evt hvordan kan det skrus av?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

sendte

Hi, I have installed vyke pro v2.3.2 on my Sony Ericsson W880i. when I send sms to none-vykeusers, the message is stamped with: /Sent with vykepro why is it so, and how can I remove the stamp? On a previous version, I did not get such stamp
til vyke, og fikk foelgende svar:
We sorry to informed that this feature cannot be removed. Its already created in Vyke Pro server as a signature for Vyke Pro Application.

Vurderer sterkt aa slutte aa bruke vyke naar jeg har brukt opp pengene paa kontoen. er ikke holdbart aa ha et slik stempel naar jeg betaler for en tjeneste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...