delfin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\SendSMS 2.0\settings.xml xml ftw! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er en liten bug. Når du legger til en utenlandsk bruker på et utenlandsk nummer som f.eks +66 så funker ikke den funksjonen at den fjerner +47 forran, så det blir +47+66 om du forstår? Må skrive inn nummeret manuellt for at det skal funke. Ellers et SUPERT program, bruker det hver dag. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fungerer vyke med SE K800i? Om ikke, finnes det andre lignende programmer for å få sendt billig SMS? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ei vennine har K800i og bruker vyke, funker bra hos henne ihvertfall Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ei vennine har K800i og bruker vyke, funker bra hos henne ihvertfall 8407140[/snapback] Fungerer bra hos meg og nå! Bruker og SendSMS Lenke til kommentar
endaenJohn Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hvis noen er interessert, så har jeg laget et Python+GTK program for sending av SMS fra Vyke. Skrev det i slutten av mai, men har ikke giddet å poste det før nå pga vyke buggen som gjør at lange meldinger blir oppstykket (vyke sa de ikke ville fikse det). Funker på Linux og *BSD (kanskje også Mac) med Python og PyGTK installert. Skjermbilde (gui er "inspirert" av pifler sitt program): Selve koden for sending av sms ligger i en egen fil og kan enkelt brukes til å sende sms fra skallet eller fra et skript. Lisens er GPLv2. vyke_sms.zip Endret 11. august 2007 av endaenJohn Lenke til kommentar
cosw Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 fungerer dette med N95 også? eller med andre symbian telefoner? finner de ikke i lista Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å sende sms og ringe skal fungere, men hvordan IP-tlf biten virker kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
endaenJohn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei, har laget en ny versjon av mitt Python/GTK Vyke SMS program. Programmet bruker nå Vyke Mobile, og man kan dermed sende meldinger på opptil 320 tegn. Se mitt forrige innlegg for skjermbilde, GUIen er for det meste lik. Kjører i Linux og *BSD med Python og PyGTK+ (python-gtk) installert. Koden kan som før brukes til å sende SMS automatisk eller fra kommandolinja. Eksempelkode (Python): import vykemobile my_number = '+4700000000' vyke_id = '0000' msg = 'Hallo' recipient = '+4700000000' vm = vykemobile.VykeMobile(my_number, vyke_id) print vm.check_balance(keepalive=True) print vm.send_sms(msg, recipient, keepalive=False) Lisens er GPLv3. Setter pris på tilbakemelding! Se vedlegg for nedlasting. ekyv_sms.zip Endret 14. oktober 2007 av endaenJohn Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pifler: Kan du oppdatere programmet ditt? Etter at vyke lanserte nye hjemmesider greier jeg ikke logge meg inn for å sende sms via programmet ditt lengre. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er dette noe som er gratis? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nei, men det er veldig rimelig. Du kan ringe via trådløst nett veldig billig, kun noen få øre litt avhengig av til hvilket land. Sms koster maks 13 øre, billigere om du kjøper større kvanta. Lenke til kommentar
k.a.h Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjører vyke på min n80i funker fint, men når jeg ringer noen viser det et utenlandsnr hos di jeg ringer til, er det mulig og stille inn så det ikke viser når jeg ringer.. folk blir litt skeptiske når di ser dette nummeret, og er det mulig og mota samtaler til min mobil på vyke, har prøvd og ringe tilbake till dette nummeret som vises fra en annen telefon men det funker ikke . mener også jeg har lest en plass at det er gratis og ringe vyke til vyke fra mobilen over wlanet der begge bruker vyke, men vilket nr skal jeg da ringe til den andre som også har vyke etter som det ikke ser ut til å virke og ringe tilbake på nummeret som vises når den andre ringer ?,, mane spørmål dette, men håper på mange svar, på forhånd takk. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ...mener også jeg har lest en plass at det er gratis og ringe vyke til vyke fra mobilen over wlanet der begge bruker vyke, men vilket nr skal jeg da ringe til den andre som også har vyke etter som det ikke ser ut til å virke og ringe tilbake på nummeret som vises når den andre ringer ?,, Fant denne i FAQ'en hos Vyke: Both me and my friend have Vyke Mobile IP / Vyke IP services, can we call each other for free? If you are both you and the party you would like to speak with are connected to Vyke Mobile IP and/or Vyke IP using the SIP protocol you may talk to each other for free. By entering 10* and your friend's Vyke username you can talk for free to each other as long as you are both online. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror jeg nettopp fant ut at vyke er mer genialt enn jeg trodde! Ringte et 815-nr via vyke da det ksoter endel fra vanlig mobil. Jeg regnet med samtalen kanskje ikke gikk gjennom men det gjorde den gitt. Så en 10 min samtale fra vyke kostet meg noen få øre, mot 25,- som det ville ksotet fra vanlig mobil Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenkte å skaffe meg Vyke, har fått meg Nokia E51. Har noen venner som drar til England, og tenkte å kunne ringe dem billig, i tillegg til å sende sms og slikt. Jeg leste på hjemmesiden at det er problematisk å bruke vyke mobile ip med "secured wifi-spots", dvs når man man logge seg inn med passord og brukernavn via en vanlig nettside først. Er det noen som likevel har testet ut Vyke på slike secured wifi-spots? Jeg vil gjerne bruke trådløse nettet på skolen, men der kreves det nemlig at man logger inn først via vanlige nettsiden.. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 For dere som har ventet på oppdatering av programmet mitt: Her kan dere finne det Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fungerer flott, takk skal du ha for bra arbeid. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bra jobba pifler Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, skal til Japan en tur og lurte på om det vil ruinere meg å bruke vyke der? Er jo ganske dyrt å koble jeg opp på 3G nettet med norsk abonnement i utlandet, men det er jo ganske lite trafikk det er snakk om... Uansett bedre enn å sende vanlig, men det går kanskje ikke an(?) hørte hvertfall at de sender mest epost der nede (ja, vet at det sikkert er billigst å leie seg en mobil på flyplassen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå