Gå til innhold

Vyke - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da slenger jeg ut link her :)

SendSMS

Si fra om dere liker det :)

7465213[/snapback]

Utrolig bra program! Fint å kunne legge til folk i lista å sende sms direkte til dem:)

Funker utmerket i Vista også!

Anbefales på det sterkeste!

7465334[/snapback]

Har ikke testet i Vista, men fint å høre at det virker der og.. etter å ha brukt det litt nå merker jeg at jeg kanskje burde hatt dobbelklikk (istedenfor klikk) for å velge person i kontaktlisten. Ville det vært bedre?

Lenke til kommentar

Har ikke testet i Vista, men fint å høre at det virker der og.. etter å ha brukt det litt nå merker jeg at jeg kanskje burde hatt dobbelklikk (istedenfor klikk) for å velge person i kontaktlisten. Ville det vært bedre?

7465442[/snapback]

Hadde ikke gjort noe det:) Og kanskje en 'OK' knapp når du skal legge til folk? Går jo fint ann å trykke enter også men :)

Lenke til kommentar
Har ikke fått testet programvaren din enda, men er det mulig å skrive mer enn 160 tegn med den slik man kan med javautgaven til Vyke? Tror du kan skrive litt over 300 tegn og bli fakturert for 2 sendte sms.

7466027[/snapback]

Jada, du kan sende så lange meldinger du vil (tror jeg)

Dessuten blir du bare fakturert for en melding uansett.... sneaky :)

Lenke til kommentar

Forslag til forbedring. Programmet legger in +47 av seg selv, dette gjør at man ikke kan sende meldinger til utlandet. Dette bør tas bort og heller opplyses om, slik at man kan sende meldinger til alle land. Lett å legge inn +47 eller andre lands landsnummer i adresseboken da. Ellers et nydelig program som jeg bruker flittig på pc.

Lenke til kommentar
Forslag til forbedring. Programmet legger in +47 av seg selv, dette gjør at man ikke kan sende meldinger til utlandet. Dette bør tas bort og heller opplyses om, slik at man kan sende meldinger til alle land. Lett å legge inn +47 eller andre lands landsnummer i adresseboken da. Ellers et nydelig program som jeg bruker flittig på pc.

7491424[/snapback]

Dette ble vi enige om at var en feil fra vyke, og at det virket nå? Eller har du fortsatt problemer? Har ikke testet å sende mail til utlandet selv, men den SKAL sjekke om nummeret enten starter på 00 eller +, og hvis ikke skal den legge til +47.. :) Hvis det ikke virker, gidder du å lime inn litt fra loggen? (har glemt å lage en copytoclipboard ting der, det var egentlig planen..)

Lenke til kommentar
Flott program! Fungerer utmerket, foruten en ting, hvis det blir feil under sending av melding så prøver den å gjenta, gjenta, gjenta osv, hadde vært fint med en stoppknapp :) Om du prater med vyke så er de sikkert villige til å inngå samarbeid med deg, kanskje du kan tjene noen kroner ;)

7491418[/snapback]

Hehe.. tviler litt på det egentlig.. hvis de ville ha et slikt program, hadde det tatt dem en kveld eller to å lage det selv ;p Men forhåpentligvis plukker de opp ideen etter hvert og lager et bedre program :)

Men angående det problemet ditt.. ja.. det kan jeg skjønne er et problem egentlig.. må tenke litt på det.. tror jeg går for å legge inn en sperre på 2-3 retries istedenfor en stopp knapp.. planen er å ha minst mulig å trykke på, annet enn det som trengs :) Men åpen for forslag her.. bare å komme med innspill...

Lenke til kommentar

Idag fungerer ikke Vyke-programmet, får feilmelding alá "The underlying connection was closed (unexpected)". Har ikke hatt noe problemer med programmet tidligere, så lurer på om det er tull med serverne hos Vyke, om programmet kanskje er blitt "blokkert" hos dem eller et lokalt problem hos meg?'

Edit; Har problemer med Vyke.no, så kan hende det er av samme grunn programmet ikke fungerer.

Edit 2; Der fungerer programmet fint igjen :thumbup: Regner med det har vært en feil hos Vyke.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Kongeprogram, men hvorfor får jeg beskjed om "Du har ikke registrert mobilnummeret, bruke Vyke.no" ? Når jeg logger inn på vyke.no står det at jeg har registrert mobilnummeret mitt riktig..

7528009[/snapback]

Hmm.. kan ikke si annet enn at det høres rart ut..

Det er ganske enkelt, søker gjennom HTML-koden man får som reply, og søker etter en viss tekststreng.. denne skal være lik for alle, gitt at innloggingen skjer i programmet (setter parametrene selv) .. så .. nei, jeg skjønner ikke helt hva det kan være...?

Lenke til kommentar
Idag fungerer ikke Vyke-programmet, får feilmelding alá "The underlying connection was closed (unexpected)". Har ikke hatt noe problemer med programmet tidligere, så lurer på om det er tull med serverne hos Vyke, om programmet kanskje er blitt "blokkert" hos dem eller et lokalt problem hos meg?'

Edit; Har problemer med Vyke.no, så kan hende det er av samme grunn programmet ikke fungerer.

Edit 2; Der fungerer programmet fint igjen  :thumbup: Regner med det har vært en feil hos Vyke.

7528216[/snapback]

Ja, nei her virker det som om vyke har hatt litt trøbbel. Jeg har egentlig ikke giddet å gjøre skikkelig error-handling, så jeg bare printer ut e.message og lar det stå til. Stort sett vil alle feil på engelsk være enten trøbbel med internett eller vyke.no :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...