Gå til innhold

Noe Negativt om 6233?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også et spørsmål om denne modellen. Har den frontdeksel? Dvs. kan du ta av fronten slik som på 6230i, eller sitter den fast som f.eks K600.

 

Grunnen til at jeg spør er dårlige erfaringer med støv under frontdekselet på 6230i, så jeg vet ikke om jeg vil kjøpe meg 6233 med mindre nokia har fikset det problemet.

Lenke til kommentar

den har ikke utskiftbare deksel. Skjermen virker godt beskyttet mot støv. Eneste jeg kan savne er mulighet for å lage egne spille lister og en lommebok funksjon.

Du blir garantert fornøyd, det er et kjempebra videokamera på den som slår alt annet langt ned i støvlene. Egentlig burde denne kostet like mye som K800i. Prisen gjør den egentlig mindre eksklusiv enn den egentlig er. Jeg har ikke problemer med batterideksel, men dersom du har satt det på feil en gang, kan det tenkes at det ikke sitter like godt neste gang.

Lenke til kommentar

Etter omtrent en måned med denne telefonen må jeg si meg kjempefornøyd. Den virker veldig solid, bortsett fra litt knirking i batterdekselet. Dette ordnet seg greit med en liten papirbit under.

 

Høytalerne er kjempegode, men musikkspilleren er ikke mye å skryte av. Den burde nokia oppgradert.

 

Ellers er skjermen kjempegod, grei batteritid og veldig bra mobil og videofunksjon. Menyene er også kjappe.

 

Ingen riper heller faktisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...