Scortech Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg har nå bestilt meg en Xbox 360:-) Og jeg surfer litt rundt om på nettet for å se om jeg kan finne en HD kabel... Jeg har funnet to forskjellige kabler men er litt usikker på hvilket av de jeg skal kjøpe Følgende kabler er: Nummer 1: NorekXbox 360 Component HD AV Cable, High-Definition komponent kabel og Nummer 2: NorekXbox 360 VGA HD AV Kabel HD på flatskjerm eller VGA monitor Jeg tror det er nummer 1 jeg skal velge men jeg er usikker så jeg trenger hjelpe fra noen med xbox 360 og HD tv.. Jeg har HD tv sånn at det er sagt hvis noen lurte.... takk på forhånd Endret 21. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 sjekk manualen til tven din og se hva slags innganger den har. velg kabel deretter Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Bestillte du Xbox 360 core eller premium pakken? Hvis du bestillte premium så følger komponent kabelen med i den pakken Hvis ikke så gå for nummer 1 (forøverig den samme som følger med premium) Regner med at ettersom tven din er HD kompitabel så har den komponent inngang. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg bestilte core versjonen..kjøpte med et 64mb minnekort eller minnebrikker..(hva det nå heter) Skal kjøpe Hdd senere.. Ja du har rett i det Typho..Var det jeg tenkte også. Men var usikker..Jeg har nå bestilt en sånn HD kabel også:-) Jepp den har komponent inngang sjekket det nettopp for å være 100% sikker. Så nå er alt på stell...for vente til neste uke til jeg får konsollen;-) Håper 360 spilllene vil gå ned i pris...synes prisene på spillene er hårreisende høye..altfor dyrt for et spill... Må vel nesten klare meg med 360 blad med demo cd i.. Eh de selger vel det i butikken gjør de ikke? Endret 22. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Grattis med Xbox 360 hverfall. Skal nok få mye morro med den skal du se! Du burde sjekke ut Play-Asia Der koster alle Xbox 360 spill $39.90 (ca. 250kr) Bare pass på og bestill spill som er sonefrie Så sender du Play-asia en mail om at de skal sette en lavere verdi på pakken enn den egentlig er slik at den kommer under 200kr. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Grattis med Xbox 360 hverfall.Skal nok få mye morro med den skal du se! Du burde sjekke ut Play-Asia Der koster alle Xbox 360 spill $39.90 (ca. 250kr) Bare pass på og bestill spill som er sonefrie Så sender du Play-asia en mail om at de skal sette en lavere verdi på pakken enn den egentlig er slik at den kommer under 200kr. 6535337[/snapback] wow! Og dette har du prøvd flere ganger eller? 250,- var jo ikkje galne prisen for å si et slik! Kor lang leveringstid har disse spillene? Mye koster frakten? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Grattis med Xbox 360 hverfall.Skal nok få mye morro med den skal du se! Du burde sjekke ut Play-Asia Der koster alle Xbox 360 spill $39.90 (ca. 250kr) Bare pass på og bestill spill som er sonefrie Så sender du Play-asia en mail om at de skal sette en lavere verdi på pakken enn den egentlig er slik at den kommer under 200kr. 6535337[/snapback] wow! Og dette har du prøvd flere ganger eller? 250,- var jo ikkje galne prisen for å si et slik! Kor lang leveringstid har disse spillene? Mye koster frakten? 6536143[/snapback] Det lurer jeg også på, Moto GP 06 for bare 250? *Løpe kjøpe 360* Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Så sender du Play-asia en mail om at de skal sette en lavere verdi på pakken enn den egentlig er slik at den kommer under 200kr. Har du gjort det mange ganger da altså? Er veldig begrenset på hvilket spill som er sonefrie på den siden:-( Grattis med Xbox 360 hverfall.Skal nok få mye morro med den skal du se Takk.ja det blir det..er 360 sånn som med xbox at man ikke kan slenge inn musikk på 360 uten at audio cden du slenger inn er orginal cd?? Jeg vet for så vidt at man ikke kan slenge inn video klipp eller lignende som er divX:-( Eller tar jeg helt feil? Endret 22. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Om det er å lett som du sier Typho skal ihvertfall eg ha meg MotoGP,Tomb Raider og kansjkje Prey Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Må innrømme at jeg aldri har bestillt noen spill derfra før nå. Visste ikke at de kunne sette lavere verdi på pakken før jeg leste denne tråden. Så takk til Brummle som tipset meg om dette! Sendte så en mail til Play-Asia og spurte om de kunne sette en lavere verdi på pakken. Fikk da dette som svar: "Hello Henning, thank you for contacting Play-Asia.com We can put half price on all of your future invoices if you like. Please be reminded that you will not be compensated in full in case the parcel is lost or damaged during transit. Further in case customs do not believe the value and seize the goods, it will be out of our control and we will not replace the parcel. Please confirm if you still wish us to go ahead. If you have any further question, please do not hesitate to ask. Best regards, Michelle Play-Asia.com" Bestillte meg Prey for noen dager siden Men har bestillt mye derfra før og leveringstiden er vel ca. 1 uke. Endret 22. juli 2006 av Typho Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Da er det gjort! Lønninga kommer på mandag, og ein bestilling med! Men Sender de alt i ein pakke eller deler de opp ordren? Kansje ein liten ting å tenke på. Er jo seff ikkje verre enn å legge inn to separate bestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå