Anew Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har lyst på litt kritikk på dette landskapet. Personlig syns jeg det er flott og avslappet, men jeg har et sterkt personlig forhold til motivet, så jeg stoler ikke helt på meg selv her... ikke har jeg særlig peiling på landskapsfoto heller. D70 m/Sigma 70-300 APO håndholdt @ 120mm, f/8 og lukker 1/80, stående på hyttetaket. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg likte det, stemningsfylt, nesten på randen til litt skummelt.. hadde passet på veggen i A4 format anyday den der gir den 4er på terningen jeg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det hviler nesten noe Adams eller Weston over dette bildet, selv om teknikken bak er ganske pjuskete i forhold. Likevel har du klart å formidle noe av samme stemningen som de gutta gjorde med sine field cameras. Godkjent landskapsbilde, mener jeg. Sikkert ikke et mesterverk, men jeg er ikke noen stor kjenner av landskapsfoto, så for meg holder det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fint bilde! Forventer liksom et troll som kommer vandrende gjennom skogen eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå