søstra Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Barn lar seg aldrig stoppe å fasinere av såpebobler. Dette er egentlig tatt for å leke litt med iso på kameraet. Dette kommer godt frem på det ene bildet som jeg har måtte lysne litt i ps det er vesentlig dårligere kvalitet noe som er synd for det kunne vært et fint bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det første blir altfor blasst på den dårlige skjermen på surfemaskinen her i huset, så jeg falt litt for det andre bildet. Det virker som om du sliter litt med å få orden på kontrastene, så jeg vil anbefale deg å leke deg litt med kurveverktøyet i det programmet du bruker. Det andre bildet var ganske vellykket på min skjerm. Det gjør egentlig ingenting at barnet blir så usynlig i bakgrunnen. Desverre så ser dette ganske brunt ut på denne grusomme skjermen, så jeg er litt spent på hva de med bedre skjerm ser i disse bildene dine. Det er sikkert en haug med detaljer som forsvinner i fremvisningen hos meg. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det første er undereksponert, det andre blir rotete pga for mye bobler synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå