Nitrius Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Criss Angel er da en magiker eller hva jeg skal kalle han. Han driver med mye som han kaller Street magic og har sitt eget show som kalles Mindfreak. Så jeg lurer på om noen her har enten sett klipp eller deler av serien hans? Hvis det hva syns dere? Har også lyst til å diskutere teorier om hvordan disse magiske kunstene funker, eller er alt bare filmtriks? Hva mener dere? Edit: Hvis du har lyst til å se noe av det han holder på med finner du en god del klipp her: Link Endret 21. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Har sett hele første sesong, og litt av sesong to, og må si det er en veldig tøff serie, selv om både Criss Angel, og David Blaine anklages for å benytte seg av studioklipping og kjente publikummere. Om dette er sant vet jeg ikke noe om, men Criss har vunnet Merlin Award to ganger, og det sier vel litt om hvor god han er som magiker/illusjonist. Criss Angel har avslørt noen av triksene sine. Blant annet hvordan han leviterer. Cyril Takayama er forresten veldig god han også. Se for eksempel på dette klippet! Endret 21. juli 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Digger han Cyril karen. rått når han drar en saltbørse igjennom et glassbord i en resturang Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 I løpet av sesong 2 av mindfreak får du se Criss levitatet fra en bygning til en annen bygning, høres helt på jorde ut men jeg greier ikke å finne noe forklaring på det, så det han Criss viser frem på den vidoen der er bare barnemat i forhold til det han gjorde i en av episodene i sesong 2, er klipp av det på youtube foresten også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har sett en del av Criss Angel, og enkelte av triksene er rett og slett ekstremt vanskelig å forkalre uten å tro at det er digital videoredigering inne i spillet :/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Har sett en del av Criss Angel, og enkelte av triksene er rett og slett ekstremt vanskelig å forkalre uten å tro at det er digital videoredigering inne i spillet :/ 6534242[/snapback] Det er den eneste forklaring jeg kan komme på også når jeg ser triksene hans, men siden det er såpass stort styr rundt han, værtfall i usa, han har vel en del fans og serien er vel ganske populær også så høres ikke det helt riktig ut heller selv om det er en mulighet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Nei, han hadde nok ikke vunnet Merlin Award to ganger, dersom det bare brukes digital videoredigering. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har sett hele serien bortsett fra det som var "too hot for tv". De episodene har jeg ikke lykkes med å fa tak i. Synd egentlig, for denne fyren er tøff. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 I første episode gjør han et triks for morra si, der han blir tent på, og derretter er en av dem som holder brannslukningsapparatet. Jeg kikka litt på denne og fant fort ut at dette er et klipp og lim triks. I det han legger seg ned på bakken Kan man skimte en person i hvit genser som sitter forann gjerdet til venstre. På det andre bildet er denne personen borte. Og i tilleg er det komt en person med rød genser der i steden. I episoden skal de få oss til å tro at det bare er 5 sekunder mellom dette. Men slik jeg ser det så er det blitt klippet og limt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Flink til å se ting du Fez. Uansett flott, det der er hva jeg vil se mer av. Er masse jeg kunne tenkt meg å fått vite mer om som: -Forsvinningen av elefanten. -Damen som ble delt i to. -Trikset hvor han svelger en mynt. -Motorsykkel forsvinningen. -Svevingen fra bygning til en annen. Skal prøve å få lista opp mer men nå begynner jeg å bli ganske så trøtt her, må se å få meg litt søvn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå