Gå til innhold

The Lonely Rock (3 versjoner)

Anbefalte innlegg

Tok dette på en liten walk-about.. overså det når jeg først tittet igjennom bildene, men det fanget blikket mitt idag pga enkelheten i bildet.

Legger med 3. versjon klippet her som sammenligning, og helt ærlig falt 3. versjon mer i smak her og. :)

få høre folkets mening :)

post-40847-1153515319_thumb.jpg

post-40847-1153562843_thumb.jpg

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med søstra, men også dette bildet lider under den stramme midtstillingen. Ikke like mye som det andre, dog. Siden du har valgt et stående format, så kan den forsvares. Lurer litt på om jeg ville croppet bort noe av bakken, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Fint bilde, optikken din tegner svært rette linjer.  Personlig ville jeg kuttet en del på venstre side. 4/3 formatet hadde vært ypperlig, med steinen mer "klassisk" plassert (det gyldne snitt). Er litt usikker på om dramatikken hadde forsvunnet, men, men.

6534136[/snapback]

Jeg tror nesten jeg ville valgt 10:8 for min del, men da blir det kanskje litt for smalt igjen. Ellers er jeg enig. 4:3 er ofte fint når man flørter med slike kunstferdige bilder. Ville nok valgt et liggende bildeformat, og plassert steinen i det gyldne snitt, evt brukt tredjedelsregelen. Sjekk kompendiet som ligger som sticky under fotografering.

Her har du litt mer avansert artikler om komposisjon: http://www.photoinf.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...